2789
عنوان

ماجرای قتل خاستگار به دست دختر عاشق و پدرش

| مشاهده متن کامل بحث + 1710 بازدید | 118 پست

خانواده پسره با اینکه زیاد راضی نبودن اما رفتن خاستگاری

پدر فاطمه گفت فاطمه کنکورشو بده بعد عقد کنین

من به هیچ وجه چیزی را مسخره نمیکنم ، این قدرت را دارم که به چیزی که نمی توانم درک کنم احترام بگذارم.⚠🌻

من هرچی پشم داشتم سرتاپیکای عباس ریخت

تا دهان مفت و گوش ها مفتن؛ پشت مان حرف مفت بسیار است .🖖🏻🧡آن کس که بداند و بخواهد که بداندخود را به بلندای سعادت برساند/آن کس که بداند و نداند که بداند چون کوزه آب است ولی تشنه بماند/آن کس که نداند و بخواهد که بداند/جان و تن خود را ز جهالت برهاند/آن کس که نداند و نخواهد که بداند/حیف است چنین جانوری زنده بماند/عاشق شعر خنده سرگرمی.💚 درخواست دوستی نده کاربر عزیز⛔❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من هرچی پشم داشتم سرتاپیکای عباس ریخت

😂😂🤣🤣

شازده کوچولو : فرق دوس داشتن و عاشق شدن چیه ؟ اگع یک گل رو دوس داشتع باشی اونو میچینی ولی اگع عاشقش باشی هر روز بهش آب میدی و مراقبشی :) وجود ط تنها دلیله امید به فرداس ♥️ به سلامتی پدری که ساقی نبود اما عرق میریخت ما میخوردیم ..!

اینام میگن باشه با اینکه زیاد راضی نبودن

یهو پارسال اردیبهشت بود خبر اوردن گفتن عارف به دست فاطمه کشته شده

من به هیچ وجه چیزی را مسخره نمیکنم ، این قدرت را دارم که به چیزی که نمی توانم درک کنم احترام بگذارم.⚠🌻

لایک میخواهم

یه جایی خوندم نوشته بود: آرزویی ک فقط مال یه نفر باشه حتما براورده میشه،ولی آرزویی ک چن نفر بخوانش ب لایق ترینشون میرسه،پس یا یه چیزیو بخواه ک بقیه نخوان یا لایق ترین باش!♣️♠️

چقدر پست صلوات و دعا میزارید....خودتون تاپیک بزنید دیگه

❤🧡💛💚💙💜 کتاب معجزه شکر گزاری روحتما بخونید و بهش عمل کنید ومنتظر یه تغییر مثبت و بزرگ تو زندگیتون باشید❤🧡💛💚💙💜

خانوما آبجیام

تسبیح هاتونو بردارید😑

عاشق سربازی و موتور سواری، کاش پسر بودم حداقل این دوتا رو تجربه میکردم😢یه چپ دست باهوش🙂عاشق جنگی کردن خروس ها با فلفل. البته اگه دزدا بزارن🙃عاشق درست کردن سوت با یه خوشه گندم سبز😁انقدر فضول بودم و تو خاکا بازی میکردم موهامو تراشیدن😶همیشه در حال ولویی✌️😐 لحجه ی ما خیلی شیرینه ولی نمیدونم چرا خودمون بدمون میاد😕  یه نمونش اینه که به کثیف میگیم‌⇦پِچَل😐😐

تا دهان مفت و گوش ها مفتن؛ پشت مان حرف مفت بسیار است .🖖🏻🧡آن کس که بداند و بخواهد که بداندخود را به بلندای سعادت برساند/آن کس که بداند و نداند که بداند چون کوزه آب است ولی تشنه بماند/آن کس که نداند و بخواهد که بداند/جان و تن خود را ز جهالت برهاند/آن کس که نداند و نخواهد که بداند/حیف است چنین جانوری زنده بماند/عاشق شعر خنده سرگرمی.💚 درخواست دوستی نده کاربر عزیز⛔❤
چقدر پست صلوات و دعا میزارید....خودتون تاپیک بزنید دیگه

واقعا میخواستم بگما تا میای تاپیکو باز کنی با سلام و صلوات شروع میشه

هر چی مرد ننه خواهر قهب ه است میاد ب من درخواست میده بسه دیگه نرای بیخاصیت

اسی چه زود تموم کردی داستانُ 

عارفُ زود کشتی 

کششششششس بده پربازدید بشع

صبام...⚖سوالِ حقوقی داشتین در خدمتم⚖می دانم اگر قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنم، دنیا تمام تلاشش را می‌کند تا مرا در شرایط او قرار دهد تا به من ثابت کند در تاریکی، همه‌ی ما شبیه یکدیگریم...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز