2789
برای من عجیبه ایشون که اولش خیلی ژست مودبانه میگرفت وبانو بانو میکرد یهو چی شد که خودواقعیش زد بیرون ...

همون دیگه

اول صبح تاپیک خدا و پیغمبر میزد 😒

از اولشم موافق وجود مردا تو سایت نبودم

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحملِ کابوسی به نامِ زندگی..........                                                               اگه توی یه کشوری،درآمدِ یه ناخن کار بیشتر از یه معلمه،به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست،،،،به این معنی هست که مردم از ظاهر زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا  مغزِ خالیشون........                                                     ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم     اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم           پس یه لطفی در حقمون بکن،اگه دوسمون داری  زیاد ناز نکن🖤..........‌                                                                                                  🌨️⁩ اسفندیِ جذاب⁦🌨️⁩

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


برای من عجیبه ایشون که اولش خیلی ژست مودبانه میگرفت وبانو بانو میکرد یهو چی شد که خودواقعیش زد بیرون ...

اونــایی کـه خیــلی مـودب  صـحبت می کنن  پــشت نقـابن، کــافیه عصبـــی شــن اون مـــوقع خــود واقعییییشون نــمایــان مــیشه

من در این تاریکي فکر یک بره روشن هستم تا بیاید علف خستگي ام را بچرد.تیکر رسیدن به هدف
اونــایی کـه خیــلی مـودب  صـحبت می کنن  پــشت نقـابن، کــافیه عصبـــی شــن اون مـــوقع خـ ...

چی بگم به نظرم آدم باید خود واقعیش باشه چه توزندگی چه تومجازی،،،بالاخره یه روزی یه جایی دست آدم رو میشه یه جایی مجبور میشه نقابشو برداره خسته میشه ازنقش

سالها همچو درختی که دم نجاریست: : وقت روشن شدن اره وجودم لرزید::::ناهماهنگی تقدیرنشان دادبه من:::به تقاضای خود اصرار نباید ورزید:::::::::::::::جهان دیوانه ای بی دردسر میخواست من بودم که اهل سوختن بودم که اهل ساختن بودم:::::::ما پشت همان دست که پوچ است زدیم🫣

چی بگم به نظرم آدم باید خود واقعیش باشه چه توزندگی چه تومجازی،،،بالاخره یه روزی یه جایی دست آدم رو م ...

بلــه، ولــی مــجازی خیــلیا نقــاب دارن، خود واقـــعیشون نــیستن، 

من در این تاریکي فکر یک بره روشن هستم تا بیاید علف خستگي ام را بچرد.تیکر رسیدن به هدف
بلــه، ولــی مــجازی خیــلیا نقــاب دارن، خود واقـــعیشون نــیستن، 

دقیقا موافقم،،👌👌👌👌

سالها همچو درختی که دم نجاریست: : وقت روشن شدن اره وجودم لرزید::::ناهماهنگی تقدیرنشان دادبه من:::به تقاضای خود اصرار نباید ورزید:::::::::::::::جهان دیوانه ای بی دردسر میخواست من بودم که اهل سوختن بودم که اهل ساختن بودم:::::::ما پشت همان دست که پوچ است زدیم🫣

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز