عزیزم سره کار که اجازه ندارم برم
باشگاه انقدر بهونه میاره ناهارم دیر میشه خوابم خراب میشه باشگاه میخوای چکار خودت خوبی
میگم که درد من یکی دو تا نیست
و از همه مهم تر انقددددر جلوی دیگران خوبه
که هیچکس اصلا حرفمو باور نمیکنه
میگن بهتر از شوهر تو وجود نداره
میگن اگه کسی مشکل داره تویی
اون خوبی تورو میخواد میگه بشین خونه خانومی کن
همینجوری بدون باشگاه دوستت داره
گیر افتادم بین یه مشت روانی
یسری میخوندم که هیچوقت یه ادم دیوونه پیش روان پزشک نمیره
همیشه اونایی میرن که دارن با یه عالمه روانی زندگی میکنن
زندگی منه