2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تو از کجا میدونی همش می‌نالم  تو مگه زندگی منو دیدی من فقط همینجارو دارم که حرف بزنم

خب کلماتت همینو میگه...بدبیاری تو زندگی همه هست.و اشکالیم نداره که مشکلات داری...هر کسی مشکلات داره.ولی هر انسانی طبق راهی ک انتخاب میکنه مشکلاتش متفاوتیه...پس راهیو انتخاب کن ک ارزش کشیدن مشکلاتشو داشته باشه.هر کیم میگ مشکل ندارم گوه خورده.همههه عالمو ادم دغدغه و مشکل دارن

🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘
احساس میکنم خیلی بدبختم تمام زندگیم شده مردی که هر روز دلمو میشکنه آدمی که انقددددر دلمو میشکنه شد ...

مجردی؟؟؟

هیچ مردی ارزش این اذیت شدنت ر‌و نداره ها ..... اگر وابسته هستی فکری براش بکن 


و مادرت .... چی می‌دونه که میگی آبروی شما رو برده 

چند سالت هست ؟

خب کلماتت همینو میگه...بدبیاری تو زندگی همه هست.و اشکالیم نداره که مشکلات داری...هر کسی مشکلات داره. ...

مثلا اینکه جاریم تموم سالو حاملس و همیشه همو میبینیم چجور باهاش کنار بیام؟؟مثلا اینکه شوهرم تموم زندگیش خانوادشن چجور باهاش کنار بیام واقعا منو هم خیلی دوسداره ولی با خانوادش

مثلا حتی اگه بخوام طلاق بگیرم چون فامیلیم کل فامیل بهم میخوره چجور باهاش کنار بیام؟؟

مجردی؟؟؟ هیچ مردی ارزش این اذیت شدنت ر‌و نداره ها ..... اگر وابسته هستی فکری براش بکن  و م ...

نه متاهلم

مامانم انقدددددر دور شوهرم میگرده که اصلا گاهی وقتا شوهرم احساس میکنه چه خبرهههه

در صورتی که ماهم خانواده آبروداری و هم سطحی باهم


مثلا اینکه جاریم تموم سالو حاملس و همیشه همو میبینیم چجور باهاش کنار بیام؟؟مثلا اینکه شوهرم تموم زند ...

تو خودت تو ذهنت و برای خودت جاریتو بزرگش کردی...اون داره زندگیشو میکته اصن ب تو فکرم نمیکنه.توهم بجا اینکه بهش فکر کنی برو یکم ب خودت برس.هنری چیزی یاد بگیر باشگاه برو‌.سر کار بزو

در مورد شوهرت‌...ببین عزیزم اصلا درست نیست بخواهی شوهرتو از هانوادش حدا کنی‌.بلاخره اونا ننه باباشن‌.همونجور ک تو وابسته ب مامانتی اونم هس‌.لازمه تو سیاست ب خرج بدی دل شوهرت بدست بیاری بگیزیش تو مشتت و خرف حرف تو باشه‌‌

در مورد طلاق هم باید بگم راحت نیس‌.چپن نیاز ب مدرک داری که شوهرت کتکت میزنه یا هر چیزی...مدرک مهمه حالا فیلم ازش بگیری یا صداش پر کنی یا پزشک قانونی بری هر وی...و اینکه مهم تو و ارامشته نه فامیلاتون.میخواد بهم بخوره بهم بخوره.فدا سرت.مهم اینه تو راحت شی.و قطعا خانوادت پشتتن

🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘
نه متاهلم مامانم انقدددددر دور شوهرم میگرده که اصلا گاهی وقتا شوهرم احساس میکنه چه خبرهههه در صورت ...

و اگه مامانت دور سوهرت میگیره چون تورو دوس داره و بخاطر اینکه تو اذیت نشی این کارو میکنه و شوهرتو خر میکنه.ذر ضمن طلاقم بگیری خبری نیستااااااا...بنظرم اول با مشاور و اینا تلاش کن زندگیت درست کنی.اگه نشد بعد طلاق بگیر

🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘

استارتر تاپیک بغل اینقدر تلخ هست که اگر بخونی میری خدا رو شکر می‌کنی

عزیزم همه سختی و تلخی دارن 

هر چی که میشه رو تغییر بده و روبراه کن و قوی باش و هرچی نمیشه رو بپذیر 


زندگی همین هست 

سعی کن زندگیت رو بسازی . یک عالمه نکته خوب هم داره زندگیت 

واسه حال روحی خودت هم حتما فردا زنگ بزن به ۱۴۸۰ کمی کمک بگیر یا حتی فقط کمی حرف بزن 

همه ما روزهای سخت و با انرژی پایین هم داریم . پس قوی باش دختر خوب 


تو باید یاد بگیری خانواده شوهرتو عم تو مشتت بگیزی باهاشون صمیمی شی...البته حدوحدود یادت نره.سیاستت صفره فک کنم....خلاصه که از محبت خارها گل میشود

🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘
مثلا اینکه جاریم تموم سالو حاملس و همیشه همو میبینیم چجور باهاش کنار بیام؟؟مثلا اینکه شوهرم تموم زند ...

اگه هم جاریت ازارت میده ارتباطتت باهاش کم کن.دعوتت میکنن بگو کار دارم نرو...هر از چند مدت یلار برو

🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘
تو خودت تو ذهنت و برای خودت جاریتو بزرگش کردی...اون داره زندگیشو میکته اصن ب تو فکرم نمیکنه.توهم بجا ...

عزیزم سره کار که اجازه ندارم برم

باشگاه انقدر بهونه میاره ناهارم دیر میشه خوابم خراب میشه باشگاه میخوای چکار خودت خوبی

میگم که درد من یکی دو تا نیست

و از همه مهم تر انقددددر جلوی دیگران خوبه

که هیچکس اصلا حرفمو باور نمیکنه

میگن بهتر از شوهر تو وجود نداره

میگن اگه کسی مشکل داره تویی

اون خوبی تورو میخواد میگه بشین خونه خانومی کن

همینجوری بدون باشگاه دوستت داره

گیر افتادم بین یه مشت روانی

یسری میخوندم که هیچوقت یه ادم دیوونه پیش روان پزشک نمیره

همیشه اونایی میرن که دارن با یه عالمه روانی زندگی میکنن

زندگی منه

عزیزم سره کار که اجازه ندارم برم باشگاه انقدر بهونه میاره ناهارم دیر میشه خوابم خراب میشه باشگاه می ...

یکم پیله شو بهش خب...انگار دلش نمیاد پول خرج کنن

🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792