2789
عنوان

لطفابیاید

36 بازدید | 7 پست

سلام ببخشیدمن تازه واردشدم دوسال خواننده خاموش بودم میشه خواهرانه راهنماییم کنید که موضوعم اینه که درمورداینه که بخاطریه چیزی عذاب وجدان گرفتم وسنم هم کم هست میشه بهم بگید که چجوری کاربرایی که می تونن راهنماییم کنن بیان پیویم من همین الان واردشدم ودلیلشم این بودنمی دونستم ازکی بایدبپرسم ویه کمی هم با محیط سایت آشنایی دارم  لطفاخواهرانه کمکم کنیدواگرکسی طلبه هست یامثلاآشنایی داره بااین موضوعات لطفاتوشخصی بهم پیام بده 

نمیتونی دلیلت رو بگی چی هس

چرا عذاب وجدان داری؟

عاشق سربازی و موتور سواری، کاش پسر بودم حداقل این دوتا رو تجربه میکردم😢یه چپ دست باهوش🙂عاشق جنگی کردن خروس ها با فلفل. البته اگه دزدا بزارن🙃عاشق درست کردن سوت با یه خوشه گندم سبز😁انقدر فضول بودم و تو خاکا بازی میکردم موهامو تراشیدن😶همیشه در حال ولویی✌️😐 لحجه ی ما خیلی شیرینه ولی نمیدونم چرا خودمون بدمون میاد😕  یه نمونش اینه که به کثیف میگیم‌⇦پِچَل😐😐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز