2777
2789
عنوان

دلیل عصبی بودن خانمای نی نی سایتی رو فهمیدم 😎+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 1338 بازدید | 62 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قدر ما زشتارو بدونین😎

خوش اخلاق کی بودی تو؟☻😂

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
سلام 😁 کرمونی هستی یا مشهدی؟😁 آی ام دو رگه 😎😂

کرمونی😊منم دورگم مال بندرم😍اینجا زندگی میکنم

 وزن اولیه ۶۸ وزن هدف ۶۴    💪🏻 زندگیت از جایی شروع به تغییر میکنه که یکبار برای همیشه تصمیم میگیری که واقعا تغیبر کنی    مهم نیست چقدر تو جاده اشتباه رفتی همین الان دور بزن.   
کُله این ماجرا رو که یه زنه خود شیفته نوشته و عکس دکتر بیچاره رو هم که دستش از زمین و آسمون کوتاست ز ...

😮😮😮😮😮

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
اتفاقا من خیلیییی زشتم.


شما استثنائی😎😂

شوخی#  

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
زشتا که عصبی ترن . حالا شما یه کار گر زشتو ببین . جراعت داری چپ نگاش کن ببین که چیکار میکنه .خون ادم ...

🙄🙄🙄🙄

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
اتفاقا به نظر من ادمای عصبی تر زشت ترن چون استرس و خشم باعث تاثیرات بدی رو صورت 

الان من خوش اخلاق نیستم ولی خدایی زشت نیستم☻😂

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
کی گفته من عصبی ام ؟؟ من اصلن عصبی نیستم 😠

خب حتما خوشگل نیستی 😎

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
کرمونی😊منم دورگم مال بندرم😍اینجا زندگی میکنم

خوشبختم 😍🤝🏻(با حفظ پروتکل های بهداشتی 😁😂)

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز