2789
عنوان

کسی هست اینستا نداشته باشه ؟

392 بازدید | 33 پست

من اینستا ندارم

تو واقعیت که دایره ی روابط اجتماعیم خیلی ضعیفه و کم حرفم 

میخوام تو مجازی دیگه اینطور نباشم

چون همه اینستا دارن

همکلاسی های دانشگاه ، فامیلا آشناها دوستا

فقط منم که هیچ صفحه ای ندارم و تو مجازیم ساکتم

البته پیج هم بزنم پست نمیذارم همینطوری خالی باز کنم یا نمیخواد همون بهتر نباشم تو اینستا ؟

کاربری متعلق به دو نفر می باشد و واگذار شده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم ندارم 

ولش کن خودتو در گیر مجازی نکن

با اینکه در شرایط بدی و ناخواسته اومدی ولی من و بابایی خیلی خیلی مشتاق اومدنتیم و خیلی دوستت داریم و تا آخرش مثل کوه پشتت هستیم عزیز مامان بابایی 👶❤           

منم ندارم فقط وات 

  ایرانم 💔🖤سراپا اگر زرد و پژمرده اییم  ولی دل به پاییز نسپرده اییم💔چو گلدان خالی لب پنجره  پر از خاطرات ترک خورده اییم😔اگر داغ دل بود ما دیده اییم🖤  اگر خون دل بود ما خورده اییم😢💔 اگر دل دلیل است آورده اییم  اگر داغ شرط است ما برده اییم😔🖤اگر داغ دل بود ما دیده اییم🖤 اگر خون دل بود ما خورده اییم😢اگر دل دلیل است آورده اییم💔 اگر داغ شرط است ما برده اییم😢💔🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792