2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره  خیلی افتضاح بود ، ایشالا سال دیگه واقعا دیگه امید ندارم ب امسال مدرسه پدرمونو دراورد

اره خيلي گناه داشتين شماها

ولي امسال خيليا نخوندن چون مدارس تعطيل بوده 

اره  تنها انگیزم همینه... باید کلاس حضوری پیدا کنم انلاین باشه ببخشید عن شناسی هم نمیارم

كلاس ميتوني تاملند و كلاسينو ثبت نام كني البته فعلا انلاين كلاسا

امسال خيليا نخوندن يكيش خود من😂🥴

اره خيلي گناه داشتين شماها ولي امسال خيليا نخوندن چون مدارس تعطيل بوده

متاسفانه بحث درس مدرسه نیست :)

من تجربی نیستم کنکور هنرم (دانشگاه تهران میخوام ک رتبه خیلی خوبی باید داشته باشی و واقعا سخته)

یعنی ما هنرستانیا پددرررمون دراومد

از ی طرف درسای مدرسه مون ک اصلا با چیزی ک برای کنکور میخونی مطابقت نداره

عمومیا همه ضعیف 

تخصصیا بدتر

کاراموزی (چند وقت باید برای رشتت بری یجا مفتی کار کنی)

تازه امروز گفتن درسای کارگاهی مون قراره تو تابستون برگزار بشه

یعنی تو تابستون بریم مدرسه 😐

دیگه...

کنکور عملی که بعد از کنکور تئوریه 

خلاصه اصلا سال اوکی ای نبود 

كلاس ميتوني تاملند و كلاسينو ثبت نام كني البته فعلا انلاين كلاسا امسال خيليا نخوندن يكيش خود م ...

اینا معلماشون خوبن؟ واسه خودم نیس برا دوستم

من ک قطعا باید حضوری برم 

امسال کلاس گرفتم با بهترین دبیرای شهرمان نزدیک ۱۵ میل خرج شد ولی ب درد نمیخورد اصلا البته بگم خودمم کوتاهی کردم مشکلت زیادی داشتم ولی کلاسامم افتضاح بود

اشکال نداره فدای سرمون سالم باشیم این چیزا درست میشه موفق باشی توام♡

ان مع العسر یسرا😊💚
متاسفانه بحث درس مدرسه نیست :) من تجربی نیستم کنکور هنرم (دانشگاه تهران میخوام ک رتبه خیلی خوبی بای ...

اي بابا 

من اطلاعي ندارم راجب هنر ولي اينطور ك ميگي سخته

موفق باشي عزيزم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز