2777
2789

[QUOTE=194908963]عزززززیزم چه خوب،‌منم  خودم آجی ندارم دخملم میشه آجیم🤩🤩🤩[/QUOTE

آره خیلی تو دل برو کلا همه بچه های فامیل به من وابسته هستن بیست و چهاری خونه ما 😂

به به دخمل تو راهی داری؟

خدا حفظش کن برات .دختر خیلی خوبه منم دوست دارم بچه اولم دختر باشه

[QUOTE=194908963]عزززززیزم چه خوب،‌منم  خودم آجی ندارم دخملم میشه آجیم🤩🤩🤩[/QUOTE آره خیلی ت ...

فدات ، آره یه پسر دارم دخترم هم انشاالله هفته دیگه متولد میشه

نفسم بچه هامن خدایا عاقبت بخیرشون کن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فدات ، آره یه پسر دارم دخترم هم انشاالله هفته دیگه متولد میشه

🌸💋

به به خدا پسرتو برات نگه داره گلم .وای یه چیزی بگم من اصن بشنوم یکی حامله است یا بچه کوچولو داره خود به خود ذوق میکنم. خیلی خوشحال شدم عزیزم ایشالله قدمش خوش و خیر باشه براتون.ایشالله به سلامت بیاد دنیا.دختر و پسر خدا از هر دوتا میوه بهشتی بهت داده به به💋🌸💋🌸

🌸💋 به به خدا پسرتو برات نگه داره گلم .وای یه چیزی بگم من اصن بشنوم یکی حامله است یا بچه کوچولو دا ...

قربونتتتت😍😍😍

نفسم بچه هامن خدایا عاقبت بخیرشون کن
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز