2789
عنوان

بعضی ها چقدر بیشعور و کم عقلن 😒😒😒

| مشاهده متن کامل بحث + 1796 بازدید | 105 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اره خیلی مد شد امسال ازین استوری ها  به نظرم خیلی خیلی زشت بود گذاشتن این استوری ها

من خودمو کل خونوادم پسر داریم با اینحال یکی این استوری گذاشته بود  بلاکش کردم واقعا چرته این حرف

خیلی شرم اوره که هیچکس حریف زبونمون نباشه  افتخاراینکه هیچکس حریف شخصیت مانشه✌️...............  یادت باشه دری که خدا برات باز میکنه رو بنده ی خدا نمیتونه روت ببنده.👌..............دوست گلم میشه برا شادی روح پدرم صلواتی بفرستی💔
 ریپلای کن بنویس انقد ب پسرات نناز تهش باید بیان در خونه مارو بزنن ک ب غلامی قبولشون کنیم یا ن

هارمانم_بابا_نرده_چارشافم#  

عالی بود😂

فقط برای زیبایی خودت موهایت را شانه نزن ، گاهی مویت را شانه کن فقط برای خود مو ؛ او می خواهد مرتب باشد اما زبان سخن ندارد ، تو بر خال خالش دست بکش دندانت را مسواک کن فقط برای خود دندان ، او می خواهد تمیز باشد اما نمی تواند بگوید ، تو به او برس . به داد مخلوقاتی برس و کمکشان کن که توان تشکر از تو را ندارند . به مورچه ها غذا بده ، برگ درختان را نوازش کن ، خاک طاقچه را پاک کن ، اگر به مخلوقی کمک کنی و او در ازای کمک تو جای دیگر برایت جبران کند ، با جهان بی حساب می شوی ، اما اگر بی زبانها را آراسته کنی ، جهان به تو بدهکار می شود و بدهی خود را مانند تصویرت در آینه به تو پس می دهد . اگر یک مشت گندم به جهان بدهی ، جهان هم با همان حرکت دست تو مانند تصویر در آینه ، یک مشت گندم به تو می دهد ، با این تفاوت که مشت جهان بزرگتر است .
خب‌عزیزم‌غیر اینم‌نیس.واقعیت‌زندگی‌همینه😑

اره خوب نمیدونم با کدوم منطق میگید دخترا وسیله ی لذت بردن پسران

با این طرز تفکر نه تنها ارزش خودتونو زیر سوال میبرید،بلکه ارزش تمام دختران رو پایین میارید

زیباترین هندسه زندگی اینه،پلی از امید بسازی بالاتر از دریای ناامیدی😍😍😍                                         ........لaدaن.........                                                                 ❤❤❤❤دوستتون دارم❤❤❤❤
چه بی شعور  یاد جاریم افتادم به شوهرم گفته بود بچه آدم اگه معتاد هم شد عیب نداره فقط پسر باشه

وای این طرز فکرا از کجا میاد حتما بیسواده 

معتادشددیگه چیه قربون خدابرم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز