2777
2789
عنوان

گرفتن گواهی بکارت قبل عقد

| مشاهده متن کامل بحث + 7085 بازدید | 232 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

از نظر من مقصر مادرته

من دختر دارم اگر جای مادرت بودم دخترم رو صدا میزدم میگفتم برو تو خونه به اون خواهر شوهر بیشعورت هم میگفتم نیومدی وسیله بخری که بخوای چک کنی خراب نباشه 

هر وقت هم پسرتون رفت گواهی گرفت اونوقت از دختر مردم هم گواهی بخوایید

واسه عقد اجباریه دیگه اگه نبری عقد نمیخونن.چرا ناراحتی 

نه والا چه اجباری 

ما از زنداداشمون چیزی نخواستیم 

واسه عقد هم همچین گواهیی نداشتم 

این چیزا فقط توهیته به دختر 

گیریم رابطه هم داشته در گذشته 

پسرها نداشتن مگه ؟ 

 " homo homini lupus " انسان گرگ است برای انسان .
عزیزم با تمام اخترامی ک قاعلم براتون ولی شاید شما خودتون رو در حد جنس دست دو میدونین که باید تست بشی ...

اولا دقت کنید وسریع فاز برتون نداره من گفتم با گواهی موافقم؟خب پستای بعدم روبخونید متوجه میشد،ولی اگه دوست نداشت چراااازدواج کرد باکسی درسطح خانوادش ازدواج میکرد طرف میگه ما رسم جهیزیه دادن نداریم داماد خواست قبول میکنه نخواست نمیکنه حالا ایشونم دوست نداشت نمیرفت بعد چهارسال مرور خاطراتی ک خوشایند نیست الکیه فقط جنجال ب پا میشه،ومن خودم هفتساله ازدواج کردم و نرفتم ولی دیدم دوستانم ک نرفتن و طرف گفته بااینکه خانواده بااصالتی داری ولی خودت هرزه ای و قبل من باکسی بودی چون خون نیومده و دخترو رها کرده والان ده ساله مجرده وکسی سراغش نیومده اروپا نیستیم هنوز مردای بیشعور زیادن پس هرزنی اگه بااینجور مردا برخوردکرد باید به خودش احترام بذاره نره نه بعد ده سال بگه بهم توهین شد

.
اره دوستای منم همون موقع ها بودن اخرین نفر هم ۵سال پیش تو فامیلمون عقد کرد پس الان دیگه نیست خدا خیر ...

اره رسم بود ولی قانون نبود فامیلای ما روستایی بودن و اعتقاد سر سخت به این رسم ها داشتن

مد شده مینویسن همسرم فلان شغل خودم فلان شغل سوال دارید بپرسید منم شوهرم سوپر مارکت داره منم خوراکی خور هستم سوالی درمورد خوردن و خوراکی داشتید در خدمتم🍬🍫🍦🍩🍭
اره رسم بود ولی قانون نبود فامیلای ما روستایی بودن و اعتقاد سر سخت به این رسم ها داشتن

کلا تو اطرافیان ما همه اعتقاد سرسخت دارن

دیوانه ها با خودشان حرف نمی زنند! آنها فقط تمام روز را به کسی که نیست،بلندبلند فکر میکنند...
اولا دقت کنید وسریع فاز برتون نداره من گفتم با گواهی موافقم؟ خب پستای بعدم روبخونید متوجه میشد،ولی ا ...


اره واقعن سطح خانواده خیلی مهمه

خیلی از خانواده ها  کلن سطح فرهنگی پایینی دارن متاسفانه

که عشق از پرده عصمت برون آرد زلیخا را..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز