maryam7820 مدیر عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 225 عنوان خرش واژن | مشاهده متن کامل بحث + 220 بازدید | 34 پست سلام خانما دو روزه لبه های بیرونی واژنم به شدت خارش داره کسی راه حلی داره دارم دیوونه میشم 1400/03/23 | 02:15 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
هستی6874 عضویت: 1399/10/24 تعداد پست: 1762 چرا ترشحات رو ک دارم از اول بارداری ولی تغییری نکرده. اره حتما عزیزم ب دکترم میگم خدابخیر کنه نگران نباش چیزی نمیشه فقط رفتی ب دکترت بگو
mooones عضویت: 1398/02/12 تعداد پست: 1983 مرسی عزیزم انشاالله نی نیت بسلامتی بدنیا بیاد روزی یکبار باید بزنم؟ و اینکه فقط لبه های بیرون ... به دکتر داروخانه بگو راهنماییت میکنه
سوگلی_نینیسایت عضویت: 1398/04/15 تعداد پست: 31851 واااای منم از خارشش مردم😩😭 همین بیرونش همش میخااااره خط خطی شده دیگه🥴 عفونت برای بارداری خطرناکه شدید برو دکتر اً
agirl_nutella عضویت: 1398/11/07 تعداد پست: 8747 من مجردم ولی همش-سوزش خارش ترشح دارم درحدچی دوسه دورهم فلکونازل خوردم بی فایده بود😢
maryam7820 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 225 من مجردم ولی همش-سوزش خارش ترشح دارم درحدچی دوسه دورهم فلکونازل خوردم بی فایده بود😢 قرص مترونیدازول هر ۸ ساعت ۲ تا آب فراوان هم بخور شورت نخی بپوش و هربار بعد دستشویی با دستمال حوله ای یا نخی خودتو خشک کن