2789
عنوان

چرا اینجا همه مادرشوهرا و خواهرشوهرا....

| مشاهده متن کامل بحث + 423 بازدید | 20 پست

من فکر نمیکردم برای خودم پیش بیاد و ی حس خوبی داشتم قبل برخورد باهاشون ولی ...... واقعا مادرشوهر ا بد جنسن

من زیر آوارم 🏴🖤 اینترنت جامعه رو به فساد نکشیده بلکه اینترنت فساد شمارو به ما نشون میده بخاطر همینه که ازش بدتون میاد  

بستگی به همه رفتاری داره میشه سخت گرفت میشه دعوا راه انداخت و میشه بیخال شد و زندگی کرد من حس میکنم اینایی که اینقدر گیر خانواده شوهرن بیکار هستن تو خونه به همه چی فکر میکنن 

هر بچه ای منو میبینه میگه خوشبحال بچه تون چقدر مامان مهربونی داره   ولی نمیدونن من بچه ندارم  کاش خدا نگام میکرد من باردار میشدم و صاحب یه فرزند سالم و زیبا خدایا امیدم به تو هست خودت دستمو بگیر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره والا، درست میگی👌

فداتم💋

💔همسرم💔جای توزیرخروارهاخاک نیست بلکه کنارمن هست کنارمنی ک عاشقانه تورودوست داشتم ودوست دارم و دوست خواهم داشت😔        💔همه کسم💔توازپیشم پرکشیدی ورفتی واکنون من ماندم و آینده ای پرازدرد😔

ببین با هرکی زیاد ارتباط داشته باشی بهت ضرر میزنه من حس میکنم اینایی که این مشکل رو دارن زیاد همدسگر رو میبینن زیاد اهل مهمونی و دورهمی هستن. زمانی که پدر مادرم زنده بودم ازشون فاصله میگرفتم چون همون پدرو مادر هم ازارم میدادن چه برسه دیگران . من همیشه از ادمها دوری میکنم تا کمتر آزار ببینم. بعضیا نمیتونن تنها زندگی کنن چه مرد چه زن. بعضی مردها خانمشونو مجبور میکنن دایم خونواده و فامیلاشون رو ببینن بعضی وقتها خود خانمها ارتباط زیاد رو دوست دارن که باعث دردسر میشه.  بنظرم بعضی مردها و زنها باید بفهمند وقتی ادم ازدواج میکنه باید روابط کم بشه تا کدورت پیش نیاد .


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز