2777
2789
عنوان

پیکیه بهم پیام داد

306 بازدید | 42 پست

سلام ‌دوستان.بیاید بگید من چیکار کنم

من پریروز یه بسته داشتم .و چون عجله داشتم شماره اون اقارو از۱۸۰۰گرفتم بهشون زنگ زدم و ادرس دقیقو بهش داد .بسته رو که اورد یه نگاهی کرد .نگاهش یجوری بود

و ایشون رفتن.من صبح که بیدار شدم پیام اومده بود که سلام من همون پیکیم ساعت کاری مغازتون کیه و من بهشون تو وات که پیام داده بودن گفتم

ایشون من هرچی میخواستم کش ندم .هی صحبت میکردن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بگو دیگه

من جـایـے زندگے میکنم کہ آرزوهام غیــر ممکنہ برا بقیہ★ ... سقف خواستہ هام و آرزو هام فراتـر از آسمونہ 💌★ من شایدی تو زندگیم نیس یا حتمـا یا اصـلا ⁦❤⁩: زندگیتون پر از انرژے مثبت💕

بگو

خب؟

عاشق_جانی_دپ_هستم  سابق                                   دپهد تا ابد😍😍😃😁                                                                                                                          خستمه گشنمه اعصابم ندارم حوصله ام ندارم خوابمم میاد                                

😂😂😂😐

یبار من تو دانشگاه میخاسم به اژانس بزنگم ی شماررو بد گرفتم ی پسر برداش گفتم ماشین میخام

گف اشتباه گرفتین ولی ماشین دارم در خدمتتونم😐😐😐بعد اون هی پیام میداد بلاک میکرذم میومد تل 

وات

اس

😂😂😂😂😂😂چرا سیریشن این بشر ها

کاربر قدیمی ام که ترکید😐✋پس کی منم عروس میشم😐😭هر جا هستی،هر کی هستی،میدونم با اولین بارون پاییز میای،منتظرتم😐♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز