2789

مامانم تو اتاق عمله و تک و تنهام کسیو جز شماها ندارم که بگم دعاش کنید همه دارو ندارم مادرمه و هیچکسو جز اون ندارم.یصلوات یا هر چیز که خودتون اعتقاد دارید به نیت سلامتیش بخونید لطفاً🙏⁦♥️⁩


لطف کنید کاری کنید پر بازدید بشه نفرات بیشتری دعاش کنن♥️⁩😞

خیلی استرس دارم😭

الهم صل علی محمد و آل محمد 

خیلی وقته حرفهای دیگران اذیتم نمیکنه میخوام سال 99 پر رو، پوست کلفت،و بیخیال زندگی کنم اما میخوام رک باشم جواب بدم مظلوم نباشم  و خودخوری نکنم💪💪💪💪  

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام دوستان عذر میخوام جاش نیست بگم ولی چاره ای ندارم من ختم قرآن ونمازوروزه اموات وانواع چله ونایب زیارت عاشورای حق شناس وصلوات انجام میدم ممنون میشم کسی خواست منو معرفی کنین و کمکم کنید ازاین راه کمک خرج زندگیمودوقلوها هستم ممنون میشم ب تاپیکم که دراین موردهست ی سربزنین

سلام دوستان ختم قران ونمازوروزه قضاوانواع چله ونایب چله وصلوات و....انجام میدم ازاین راه کمک خرج زندگیم هستم ممنون میشم کسی خواست معرفیم کنین وخرج دوقلوهاموازاین راه درمیارم خیلی ممنون وسپاسگزارم ازکمکتون

عزیزم انشالله یه عمل با بهترین نتیجه رو در پیش دارن نگران نباش 

اللهم_اشف_کل_مریض#  

اللهم صل علی محمدٍ وال محمدٍ و عجلْ فرجهمْ#  

 (( پنهان اگرچه داری چون من هزار مونس/من جز تو کس ندارم پنهان و آشکارا))  !✨💜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز