2789
عنوان

ینی شما ماسک شوهرتونو نمیزنید؟

632 بازدید | 74 پست

صبح ساعت 7 تو وقت خلوتی رفتیم درمانگاه شوهرم ماسکش از دستش افتاد کثیف شد  نذاشتن شوهرم بره تو. ماسک منو گرفت زد همه پرستارا اخ و اوه کردن ک این چه کاریه ... بابا طرف شوهرمه اگه یکیمون مریض باشه خب تو یه خونه ایم اونیکی هم صد در صد مریضه. اگه مسائل شخصی باشه خب تو زناشویی این چیزا نیس دیگه که . 

اول شخص مونث 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نه :/

 تیکر بارداری نیست🦋:)                 یک ترنس       همجنس باز نیست !       دوجنسه نیست!   باعث انحراف نمیشه!       نشانه آخرالزمان نیست!                                                                    اون همونقدر برای این وضعیتش حق انتخاب داشت که تو برای مرد یا زن بودنت داشتی:)       

😂دیگه اینکار رو نکنین 

ی مغازه نبود بره بخره؟

چرا امضات کم رنگه  اینجانب از سال ۹۶ ب دلیل کاهش ناگهانی گربه ها ذائقم تغییر کرد و پیتزا رست بیف رو جایگزین کردم.نام کاربری قابل تغییر نیست دیگه  

من ماسکشو میزنم 

تیشرت و شلوار اونم میپوشم 

شونش رو هم برمیدارم 

عطراشم میزنم 

🤣🤣🤣

این کاربری دست سه نفره عزیزان سو تفاهم نشه 🫂حوصله بحث ندارم ولی بری رو مخم جوابتو میگیری من مجبور به مدارا با روانیا نیستم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز