2789

😴

فرزند ایران و جان فدای میهن 🥀💔 جمله ای که اندوهی سخت به قلبم می آورد.... بله من منطقی تصمیم میگیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری میکنم🙂😕 کتاب، شعر، موزیک و فیلم حالمو خوب میکنن🌿

  

تا دهان مفت و گوش ها مفتن؛ پشت مان حرف مفت بسیار است .🖖🏻🧡آن کس که بداند و بخواهد که بداندخود را به بلندای سعادت برساند/آن کس که بداند و نداند که بداند چون کوزه آب است ولی تشنه بماند/آن کس که نداند و بخواهد که بداند/جان و تن خود را ز جهالت برهاند/آن کس که نداند و نخواهد که بداند/حیف است چنین جانوری زنده بماند/عاشق شعر خنده سرگرمی.💚 درخواست دوستی نده کاربر عزیز⛔❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

    

ANTP_A         زمانی میتونی موفق باشی که جای قلبت با عقل تصمیم بگیری... منطق برات تو اولويت باشه... احساسات هیچ جایی تو تصمیم هایی که میگیری نداشته باشن...شاید مردم بهت بگن قلب نداری... شاید بگن تو چقدر مغروری... ولی بدون اونقدری موفق هستی که حرفاشون ذره ای تاثیر نمیذاره روت....من اینطور تونستم موفق باشم... (حرفام شعار نیست و تماما حقيقت زندگی منه)#تجربه_شخصی.. 

😑🤐😬😶😒🥴☹😩😭 

عادت ماهانممم😭

وگرنه الان یوتیوب بودم داشتم میخندیدم 

میترسم بخندم دلم بیشتر درد بگیره

اگه #پرسپولیس آدم بودسفت بغلش میکردم و هیچوقت ازش جدا نمیشدم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز