2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یکی خیمه زده رو تاپیکای عکس، داره تند تند شکار میکنه ها🚶‍♀️🚬

خدایا شکرت.... من پایان این تاریکی را دیده ام، روشنایی در راه است... اشک هایت را نگه دار برای گریه های از سر شوق....

عکس تو اینستا پره اینجا پخش بشه چی میشه مگه هنوزم عکس داستان داره

جان مادرجانِ جانِ مادردلبندم,نمیدانی درون سینه ام چه آتشی برپاست,به کدامین حکم من درون آتشی سوزنده افتادم.حال من با دیدن دانه های اشکت که روی گونه های سرخت می لغزد به جنون میرسد.نکند گریه کنی زندگیه من.الان 7سال هست که دیدن روی ماهت ارزوی شبانه روزم شده میدانم دور از من حال تو پریشان است و بدان حال من هم خراب .....انگار از درون سینه ام جگرم را، تکه وجودم را برده اند ..بیا جان مادر بگذار دل سیر در آغوش بگیرمت بدون هیچ ترسی از اینکه مبادا به من پشت کنی ومرا نخواهی ومن  بترسم از گذشته ام جانکم ، عمر مادر همیشه بخند غمگین نباش .اروزیم همیشه خندیدن توست.کاش بگذرد این روزهای تلخ ، زودتر برسد روزی که تا ابد بدون کوچکترین غمی کنارم روچشمانم باشی نازنین پسرکم دلتنگی تاب وتوانم رابریده وراهی ندارم جز انتظار .کاش زنده بمانم وخوشبختیت را ببینم ونگاه پر از شوقت را تماشاگر باشم ...کاش🙏😢
لینک تاپیک و بزار

https://www.ninisite.com/discussion/topic/6606222/%da%a9%d8%af%d9%88%d9%85-%da%a9%d8%ab%d8%a7%d9%81%d8%b7%db%8c-%d8%b9%da%a9%d8%b3%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%86%d9%88-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%87

ღ꧁ღ╭⊱ꕥ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﻦ ﻫﻤﻪ ﺟﺎﯾﺶ ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ ﺳﺖ ﻫﺮ ﭼﻪ ﮐﻤﺘﺮ ﺑﺪﺍﻧﯽ ﮐﻤﺘﺮ ﺧﯿﺲ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﺷﺪ ꕥ⊱╮ღ꧂ღ      
منم عکسمو بزارم؟🥺

بذار

اسم پروفایلت😐😐😂

درخواست دوستی هیچکس روقبول نمیکنم اگرهم سوالی چیزی ازم دارین تو تاپیکتون منو تگ کنید سوالتون رو بپرسید. درخواست دوستی ندین لطفا
عکس تو اینستا پره اینجا پخش بشه چی میشه مگه هنوزم عکس داستان داره

عکسوبردارن بذارن سایت خراب فلان بهمان اشناببینه چی ایسنتامیتونی کنترل کنی کیاببینن کیانه

وارﺩ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﺎ ﻧﺴﺨﻪ‌ﺍﻡ ﺭﺍ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺩﻫﻨﺪ👀.ﻓﺮﺩﯼ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻟﻬﺠﻪ‌ﺍﯼ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺭﻭﺳﺘﺎﯾﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪ:ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﺑﺎ ﻟﺤﻨﯽ ﺗﻤﺴﺨﺮ ﺁﻣﯿﺰ ﭘﺮﺳﯿﺪ:😏ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ؟ ﺑﻠﻪ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ.ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺗﯿﺮ ﺁﻫﻦ ﻭ ﺁﺟﺮ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺎﻻ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺸﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﯾﺎ ﺧﺎﺭﺟﯽ؟ﺍﻣﺎ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﮔﺮﻭﻧﻪ ﻫﺎ. ﻣﺮﺩ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﺩﻭﺧﺖ ﻭ ﺁﻧ‌ﻬﺎ ﺭﺍ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ:ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺷﺪﻡ ﺩﺳﺘﺎﻡ ﺯﺑﺮ ﺷﺪﻩ، ﻧﻤﯽ‌ﺗﻮﻧﻢ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺧﺘﺮﻣﻮ ﻧﺎﺯ ﮐﻨﻢ🤗…ﺍﮔﻪ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﺑﻬﺘﺮﻩ، ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺑﺪﻩ.ﻣﺘﺼﺪﯼ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺭﻭﯼ ﻟﺒﺎنش ﯾﺦ ﺯﺩ🙃…ﭼﻪ ﺣﻘﯿﺮ ﻭ ﻛﻮﭼﮏ ﺍﺳﺖ ﺁﻥ ﮐﺴﯽ ﻛﻪ ﺑــﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﻐـ🚶🏻‍♀️ـﺮﻭﺭ ﺍﺳﺖ!ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻧﻤﯽ‌ﺩﺍﻧﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﺷﻄﺮﻧﺞ، ﺷﺎﻩ ﻭ ﺳـﺮﺑﺎﺯ ﻫـﻤﻪ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺟﻌﺒﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽ‌ﮔﯿﺮﻧﺪ.😉 جایگاه شاه و گدا، دارا و ندار قبر اسـت…👩‍🦯تقواست کـه سرنوشت ساز اسـت💌 برای رسیدن بـه “کبریا” باید نه کبر داشت نه ریا💔💔
عکس تو اینستا پره اینجا پخش بشه چی میشه مگه هنوزم عکس داستان داره

خب خیلی ها همیشه باحجابن ولی اینجا بیحجاب میذارن. بعد من شنیدم میاد مثلا تو این چالش ناشناس میگه عکست تو فلان جا دست منه و ....

در کل خیلی حالت خوبی نیست دیگه

خو به چه دردشون میخوره  کل اینستاگرام پر شده از عکسای داف مافا و عکسای خونوادگی

برای اونا مهم نیست برای یه سریا مهم هست 

ღ꧁ღ╭⊱ꕥ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﻦ ﻫﻤﻪ ﺟﺎﯾﺶ ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ ﺳﺖ ﻫﺮ ﭼﻪ ﮐﻤﺘﺮ ﺑﺪﺍﻧﯽ ﮐﻤﺘﺮ ﺧﯿﺲ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﺷﺪ ꕥ⊱╮ღ꧂ღ      
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز