2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

.

🐥🧸جییییییییغ جیییییییییغ جیییییییییغ....                       چیه؟  چرااینجوری نگامیکنی؟  جیغ ندیدی ؟امضای خودمه دوســ دارم جیغ بزنم   🔪🏃‍♀️تاحالادیدین کسی هم سگ اخلاق باشه🐶هم شوخ طبع👻 ودرعین حال مغرور😌ومهربون وخجالتی؟....سلام اون منم✋🏻  منوبی موقع ازخواب بیدارمیکنین قابلیت استخدام توداعش دارم🔪💔☠️

😐😐😐😐😐😐

ایران به خاک خسته تو سوگند،به بغض خفته دماوند😞که شوق زنده ماندن من به شادی تو خورده پیوند😞ایران اگر دل ترا شکستند،تو را به بند کینه بستند😞چه عاشقان بی نشانی که پای درد تو نشستند😞 😞😞😞😞😞😞ایران به شوق زندگی، در مرگ روئین تن شده😞مرد و زنش تلفیقی از ابریشم و آهن شده😞ایران پر است از عاشقان، این گنج های بیشمار😞مرزیست پر گوهر ولی، با رنج های بیشمار😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢حس ششم!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷غیرت!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷جن!!!!😷😷😷😷😷😷😷مرد خاله زنک!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷دختر بچه شوهر کرده!!!!!😷😷😷😷😷😷😷مرد بچه باز!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷رل 😷😷😷😷😷😷😷😷کراش😷😷😷😷😷😷😷کرونا!!!!!😷😷😷😷😷

پست_اول_خار_ندارد#  

من دیوهای مست را تورانیان پست را من دختران بی پدر من مادران بی پسر شاهنشهان ماردوش آهنگران سخت کوش بسیار بر خود دیده وز داغشان رنجیده ام چون آریاییم نژاد نامم خدا ایران نهاد✌️تا یه لباس رنگی نپوشی نمیفهمی که مشکی زیادم بهت نمیاد.تا اون یه نفر رو فراموش نکنی متوجه نمیشی آدمای خوب زیادی چشمشون به تو هست. تا قلبت نشکنه مغزت کار نمیافته.تا عاشق شکلات نباشی نمیفهمی که رژیم چقدر سخته. تا از دستت نره قدرش رو نمیدونی تا دوستات رو نشناسی دو دستی به خانواده ت نمیچسبی.ما آدمای دیر رسیدن یا هیچوقت نرسیدن و نفهمیدن درک نکردن نیستیم فقط مشکل اینه تا یه چیزایی رو تجربه نکنیم به خودمون نمیایم. موفیقت با یه بار تلاش به دست نمیاد پس اگه زیاد شکست میخوری طبیعیه 😊

تو نطر میخوای تو باید منتظر باشی ملت جوابتو لدن ن ما منتظر عکس تو باشیم

والا. الان میگه سایت خرابه

میشه خواهش کنم برای حاجتم صلوات بفرستین .کاش میشد یکبار دیگه از اول زندگی کرد بدون اشتباه بدون حسرت ....با عشق زندگی کرد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792