2789
عنوان

بیایین یه قسمت آهنگو بنویسیم بقیه بقیشو بگن 😜😜😂😂 چاااالششش

| مشاهده متن کامل بحث + 31275 بازدید | 6325 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دلبر نااااب دلم😬😂😂😂

با چشای خوشگل مشکیت یکم

یه نگاه ریز زیر چشمی به من

بنداز که من دیوونه شم ای وای من

 تیکر رسیدن به هدفمه...چیزی که سختره دوس داشتن خودمه تا نسبت به دوست داشتن یه نفر دیگه صادقانه بیاین چیزی رو که باید بپذیریم رو قبول کنیم معیارهایی که داری برای خودتم سختن حلقه ی ضخیم زندگیت هم یه بخشی از خودته و تو همونی هستی که باید باشی بیا خودمونو ببخشیم زندگی طولانی تر از اونیه که بخوایم به خودمون شانسی ندیم من توی این هزارتو به خودم اعتماد دارم تو به من نشون دادی که دلیلی دارم باید خودمو دوست داشته باشم نفس کشیدنم... راهی که میریم... دلیلهای من هستند دیروز من... امروز من... فردای من...من یاد میگیرم چطور خودمو دوس داشته باشم بدون جا انداختن یه قسمت بدون جا انداختن یه نقطه ی همه چیز خودم من به تایید یکی نیاز داشتم حتی الان که دارم خودمو پیدا میکنم ولی دیگه نمیخوام بمیرم من کسیم که ناراحت بودم من کسی که آسیب میدیدم منم زیبا میشم زیبایی وجود داره قلبم میگه زیبایی اونجاست توی مسیر دوست داشتن خودم اونچه که بیشتر از همه بهش احتیاج دارم مهم ترین کار من الان مسیریه که برای خودم میرم کاریه که برای خودم انجام میدم نگرشیه که برای منه اون خوشحالی ایه که برای منه تو به من نشون دادی که دلیلی دارم من باید خودمو دوست داشته باشم من باید خودمو دوست داشته باشم نفس کشیدنم...راهی که میریم...دلیلهای من هستن♡
دلم دلم دلم

اوه اوه اوه پارمیدای من کوش

اوه اوه اوه میرم از هوش

غم آدمارو به هم نزدیک میکنه:) - صبر گوارا کند هرچه تو را ناخوش است!🌱'️ -دخیل است امید در لحظه هایم🤍' •در اندک من تویی فراوان یارب🌱'•

کفتر کاکل به سر😆

وای وای😂این خبر از من ببر وای وای

 تیکر رسیدن به هدفمه...چیزی که سختره دوس داشتن خودمه تا نسبت به دوست داشتن یه نفر دیگه صادقانه بیاین چیزی رو که باید بپذیریم رو قبول کنیم معیارهایی که داری برای خودتم سختن حلقه ی ضخیم زندگیت هم یه بخشی از خودته و تو همونی هستی که باید باشی بیا خودمونو ببخشیم زندگی طولانی تر از اونیه که بخوایم به خودمون شانسی ندیم من توی این هزارتو به خودم اعتماد دارم تو به من نشون دادی که دلیلی دارم باید خودمو دوست داشته باشم نفس کشیدنم... راهی که میریم... دلیلهای من هستند دیروز من... امروز من... فردای من...من یاد میگیرم چطور خودمو دوس داشته باشم بدون جا انداختن یه قسمت بدون جا انداختن یه نقطه ی همه چیز خودم من به تایید یکی نیاز داشتم حتی الان که دارم خودمو پیدا میکنم ولی دیگه نمیخوام بمیرم من کسیم که ناراحت بودم من کسی که آسیب میدیدم منم زیبا میشم زیبایی وجود داره قلبم میگه زیبایی اونجاست توی مسیر دوست داشتن خودم اونچه که بیشتر از همه بهش احتیاج دارم مهم ترین کار من الان مسیریه که برای خودم میرم کاریه که برای خودم انجام میدم نگرشیه که برای منه اون خوشحالی ایه که برای منه تو به من نشون دادی که دلیلی دارم من باید خودمو دوست داشته باشم من باید خودمو دوست داشته باشم نفس کشیدنم...راهی که میریم...دلیلهای من هستن♡
حالم بهم میزنی😐😂....

😒نخیرشم ایییش اهنگ ب ای قشنگی😂ب عن کشیدیش😂😂😂😂

 فک کن خدا با اون همه بزرگی دوسِت داره ،حتی فک کردن بهش هم آروم میکنه دله آدمو😍  حاجی حالِ یِه ایران بدع هرچی داشتیم و شکافتنش حاجی دزد اَ ایران زیاد زده چی میشد اگه سرجاش میزاشتنش/: ای ساربان آهسته ران من میهنم غم دیده است       شادمهر چقدر حق میگه |▪تو مثلِ هوایِ خوبِه بَعدِ بارونی▪︎|                    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز