2789
عنوان

بگید چهره ام به نقش تاریخی میخوره یا نه؟👇

| مشاهده متن کامل بحث + 575 بازدید | 72 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تمام تاپیکاش عکسه عکس عکس عکس  سرویسمون کردی

به_تو_چه# به_من_چه# 🙌

اینکه،میایی توهین میکنی هیچی بهت نمیگم حتی ریپ هم نمیزنم دلیلش این نیست که جواب ندارم فقط نمیخوام با احمقی مثل تو بحث کنم😉
تمام تاپیکاش عکسه عکس عکس عکس  سرویسمون کردی

چیکارش داری حالا تو هم بدت نمیادا😉😉

ازدواج آسونه.. خوشبختی سخته🍁 شبا گریه کنم روزا بخندم،بسا دشمن نداند حال و دردم اگردشمن بداند حال و دردم،برم زیر زمین و برنگردم🍁
اره اسی خیلی به دلم نشستی😍😍

مرسی عزیزدلم😍😍

اینکه،میایی توهین میکنی هیچی بهت نمیگم حتی ریپ هم نمیزنم دلیلش این نیست که جواب ندارم فقط نمیخوام با احمقی مثل تو بحث کنم😉
بلی بسیار زیبا 😍

مرسی😍😍

اینکه،میایی توهین میکنی هیچی بهت نمیگم حتی ریپ هم نمیزنم دلیلش این نیست که جواب ندارم فقط نمیخوام با احمقی مثل تو بحث کنم😉
فدات همه جور خشکلی انصافا 

مرسی عزیزم😍

مگه عکسای دیگه ام رو هم دیدی؟🤔

اینکه،میایی توهین میکنی هیچی بهت نمیگم حتی ریپ هم نمیزنم دلیلش این نیست که جواب ندارم فقط نمیخوام با احمقی مثل تو بحث کنم😉
مرسی عزیزم😍 مگه عکسای دیگه ام رو هم دیدی؟🤔

نه ندیدم قیافت و الان دیدم همه اجزای صورتت هم خونی دارن باهم و خداییش به دل میشینی..من که خیلی خوشم میاد از قیافه تو و قیافه های شبیه تو

ازدواج آسونه.. خوشبختی سخته🍁 شبا گریه کنم روزا بخندم،بسا دشمن نداند حال و دردم اگردشمن بداند حال و دردم،برم زیر زمین و برنگردم🍁
به من هیچ ارتباطی نداره اما سرویس کردی همه رو

اینجا هر کس یه اکانت داره و میتونه هر چی دلش خواست به غیر مسائل سیاسی و جنسی بزاره حتی اگه هزاران بار تکراری بشه کسی هم که عنوان تاپیک منو ببینه و دوست نداشته باشه مجبور نیست بیاد درکش اینقدر سخته

اینکه،میایی توهین میکنی هیچی بهت نمیگم حتی ریپ هم نمیزنم دلیلش این نیست که جواب ندارم فقط نمیخوام با احمقی مثل تو بحث کنم😉
نه ندیدم قیافت و الان دیدم همه اجزای صورتت هم خونی دارن باهم و خداییش به دل میشینی..من که خیلی خوشم ...

مرسی خوش قلب😍😍😍💙💙

اینکه،میایی توهین میکنی هیچی بهت نمیگم حتی ریپ هم نمیزنم دلیلش این نیست که جواب ندارم فقط نمیخوام با احمقی مثل تو بحث کنم😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز