2789

سلام سلام سلام نی نی سایتی های عزیز نامزدم ساعت دو میاد پیشم تنهاییم خونه.ناهار براش ته چین مرغ از این قالبی ها درس کردم.با سالاد و ماست و ترشی .سبزی و نوشابه

بنظرتون خوبه؟؟؟چیزی باهاش کم نداره بزارم

برا دسر هم ژله درس کردم.دیگه چی درس کنم به جز ژله

میخوام سنگ تموم بزارم براش

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوبه دیگه..فقط ترشی نخورین..😁

همسر همه چی تمومم..تا ابد دوست دارم..مرسی که آرامش زندگی بهم میدی و همیشه به فکرمی🥰😘.موهای خوشگلی داری ولی به خاطر من کچل میکنی😁😘آخه خیلی بهت میاد 😜..همه میدونن عشق ما  چیه..💑..زندگی و سخت نگیرید..با سختیاش قشنگه 😃🙂

خب خب غذا که حله یه ست قرمز آتشینم بزنی کنارش حل تر میشه موفق باشین . بادکنکم داشته باش  

1400/1/18 دومین فندوق مامان خوش اومدی تو دلم ... 1400/4/9 هلنا قشنگ من دخمل نازم .... یه مامان شاد و پر انرژی که جز شادی و خوشحالی و آرامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ... خونه بهم ریخته مرتب میشه چای سرد شده رو میشه عوض کرد غذای یخ کرده رو میشه داغش کرد ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما هیچوقت بچه هامون دیگه ۱ساله یا ۲ساله یا ۳ساله یا ........‌ نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم ... پسر کوچولوی من مامان عاشقته  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز