millo مدیر استارتر عضویت: 1399/12/30 تعداد پست: 112 عنوان تیزهوشان 186 بازدید | 20 پست به نظرتون تو 9 روز میشه تیزهوشان قبول شد ؟😓 1400/03/09 | 13:10 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زاهدمبینا عضویت: 1399/10/12 تعداد پست: 3567 (: این کاربری دست سه نفره عزیزان سو تفاهم نشه 🫂حوصله بحث ندارم ولی بری رو مخم جوابتو میگیری من مجبور به مدارا با روانیا نیستم
hanita1233211 عضویت: 1399/11/18 تعداد پست: 1009 نه...گلم ...فکنمیکنمبشه اخه امتحاتش خیلی سخته او جان مناست💍لطفا برای خوشبختیم صلوات بفرستید🌸
yyaass1 عضویت: 1399/08/03 تعداد پست: 1946 خیلی خودتو درگیر قبول شدن یا نشدن نکندرستو بخوان به خاطر خودت به خاطر حس خوب و اعتماد به نفسی که بهت میدهفکر نکن تو تیزهوشان خبریهمن می دونم و تجربه شو دارم که بهت میگم
millo مدیر استارتر عضویت: 1399/12/30 تعداد پست: 112 خیلی خودتو درگیر قبول شدن یا نشدن نکن درستو بخوان به خاطر خودت به خاطر حس خوب و اعتماد به نفسی که ب ... میدونم خیلی سخته و باعث افسردگی هم میشه ولی واقعا دوست دارم اونجا درس بخونم حس میکنم مدارس عادی برام کمه و خیلی اسون میگیرن
hoomanthegod عضویت: 1400/01/04 تعداد پست: 322 بالاخره باید یه فرقی بین کسایی که از اول سال تحصیلی با جدیت شروع کردن و شما باشه (:
دختردریااا،،، عضویت: 1399/06/01 تعداد پست: 1377 اگه درطول سال حدااقل درسارو یادگرفته باشین کامل ،امکانش هست چون امسال خیلی ازدانش آموزا کوتاهی کردن ،پس اگه خونده باشین ازاونا جلوترین
millo مدیر استارتر عضویت: 1399/12/30 تعداد پست: 112 بالاخره باید یه فرقی بین کسایی که از اول سال تحصیلی با جدیت شروع کردن و شما باشه (: خب من مشکلات زیادی داشتم خیلی زیاد و اصلا شرایط درس خوندن نداشتم ولی خب امروز تصمیم گرفتم کنار نزارم و بخونم
yyaass1 عضویت: 1399/08/03 تعداد پست: 1946 میدونم خیلی سخته و باعث افسردگی هم میشه ولی واقعا دوست دارم اونجا درس بخونم حس میکنم مدارس عادی برام ... مسئله سختی و افسرگی نیست.خودتو درگیرش نکن باهوش بودن یا نبودن ربطی به مدرسه ای که میری نداره
millo مدیر استارتر عضویت: 1399/12/30 تعداد پست: 112 اگه درطول سال حدااقل درسارو یادگرفته باشین کامل ،امکانش هست چون امسال خیلی ازدانش آموزا کوتاهی کردن ... خب اره درس هارو کامل بلدم
دختردریااا،،، عضویت: 1399/06/01 تعداد پست: 1377 میدونم خیلی سخته و باعث افسردگی هم میشه ولی واقعا دوست دارم اونجا درس بخونم حس میکنم مدارس عادی برام ... میتونین آزمون نمونه هم شرکت کنین،مدارس نمونه هم بعد ازتیزهوشان بهترینن