2777
2789
عنوان

درد دل

| مشاهده متن کامل بحث + 129 بازدید | 18 پست
کلا از اسمون داره بلا برام میباره 

چرا واقعا اینجوری شدیم؟ 

منم خواستگار اومد واسم اونم جدا شده... اولش خوب بود الان خیلی سرد برخورد میکنه یکیم دیگه از مرحله اشنایی فراتر نمیاد... کلافم کرده... چن بارم گفتم اگه نمیخوای بگو... نمیفهمم...

چرا واقعا این همه بدبیاری هس؟

بازم خوشبحالت درستو بموقع خوندی الان میتونی کار کنی اینجا نشد یجا دیگه... من انصراف داده بودم تازه از اول میخونم😢

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر❤اری شود ولی به خون جگر شود
چرا واقعا اینجوری شدیم؟  منم خواستگار اومد واسم اونم جدا شده... اولش خوب بود الان خیلی سرد برخ ...

اونایی ک تق و لق هستن و رد کن بذار اونا بپات بیفتن وگرنه باز شکست میخوری دور از جونت

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اونایی ک تق و لق هستن و رد کن بذار اونا بپات بیفتن وگرنه باز شکست میخوری دور از جونت

فک کنم دلم درگیر شده😣

ولی باید پا رو دلم بذارم رد کنم راس میگی

واقعا انگار نفرین شدیم... ولی اخه بخاطر کدوم گناه؟

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر❤اری شود ولی به خون جگر شود
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز