2733
2739
سلام خانوما.
من تازه زایمان کردم و دخترم الان 5 هفته ای هست. شیرم اوایل کم بود و به زور کافی میشد. الان 1 هفته ای میشه که قطره شیر افزا می خورم و حس می کنم خیلی تاثیر داشته. قطره گیاهی هست. فقط یادم رفت از دکتر اطفال بپرسم که برا نی نی بد نباشه یهو. کسی تا حالا با تجویز دکتر استفاده کرده تا حالا قطره شیر افزا ؟؟؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
بچه ها من شنیدم که میگن این قطره برای اونایی که بچه شون پسره خوب نیست . به خاطر رازیانه اش بلوغ زود رس میاره و خصوصیات زنانه درونش پیدا میشه ... درسته آیا ؟؟؟؟؟؟ منم نی نیم 20 روز دیگه به دنیا میاد . پسره . موندم که بخورم یا نه ....
کلا دلستر و سوپ جو خوبه زیاد بخور
عرق رازیانه هم شیر رو زیاد می کنه
ما پیروزی هایمان را جشن می گیریم اما چیز زیادی از آنها نمی آموزیم. در حالی که شکست ها در عین دردناکی شان، آموزنده اند.
2738
برای پسربچه‌ها رو نمیدونم. اما میدونم که این شیرافزاها خاصیت ضد نفخ هم داره، که از طریق شیری که به نینی میدی باعث میشه کمتر دل درد بگیره.
اگر به دنبال آن یک نفری هستید که زندگی شما را تغییر دهد ... نگاهی به آینه بیندازید...    تمام رموز قانون جذب    
من باید چند هفته دیگه سزارین کنم . به نظرتون اگه از قبلش قطره بخورم باعث میشه که زودتر شیرم شروع بشه یا نه؟
خوار نمودن هر آیین و نژادی به کوچک شدن خود ما خواهد انجامید(حکیم ارد بزرگ)
من از وقتی می خورم این قطره رو واقعا تاثیر داشته. تازه من روزی یه بار می خورم که تو بروشورش نوشته روزی 2 یا 3 بار. منم فکر می کردم اینا همش داستانه که رو شیر تاثیر داره ولی واقعا تا امروز دیدم تاثیرش رو. از امروز 2 بار می خورم.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز