2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چند روز دیگه که جشن تعیین جنسیت بچشون بود😐

  لینک اقدامی های اردیبهشت ۱۴۰۰😍😍😍میریم برا اقدام(اردیبهشت)👪من این ماه مامان میشم وبهترین کادوی تولدم رو از خدا هدیه میگیرم (خرداد)👶تولدم هم گذشت وبی بی منفی شد(تیر)😔یک مرداد هم برای بار سوم کرونا گرفتم و الان تصمیم گرفتم تا زمانی که واکسن کرونا نزدم اقدام رو کنسل کنم(مرداد)😷واکسیناسیون داره سرعت میگیره انشاءالله که نوبت من و همسرم میشه(شهریور) 💉دوز اول سینوفارم رو تزریق کردیم(۱مهر)🚫آخر مهر نوبت دوم واکسنم بود که مشکوک بودم و نزدم😓جان مادر امروز یه نفر بهم گفت خدا به دلی که دریا باشه کشتی میده💔وقتشه که بیایی(۲آبان)💔امروز بی بی چکم یه هاله ضعیف انداخت خدایا واقعی باشه تا تولد همسرم سوپرایزش کنم،ساعت هشت شب بی بی چک زدم مثبت شد(۱۰آبان)😍امروز آزمایشم مثبت شد(۱۳آبان)👪الان سونو ان تی بودم چهره ی قشنگتو دیدم دردونه ی مامان(۱۳دی)👶عزیزدلم امروز دل نگرانت بودم رفتم سونو از حالت باخبربشم ولی گفتن خطر سقط هست گفتن دخملی قربونت بشم مطمئنم سالم میایی بغلم👧(۱۳بهمن)🎀امروز رفتم سونو وزنت کم بود اما من میدونم تو مثل همیشه دختر قوی هستی وکمتر از یکماه دیگه میای بغلمون(۱۲خرداد)😘دخترم قدم سرچشمامون گذاشت🎊(۱۴تیر) https://www.ninisite.com/discussion/topic/6147989/اقدامی-های-اردیبهشت۱۴۰۰

جلب توجه باو

اون‌خُداست‌کِ‌مهرَبون‌بَخشندست‌:/          مَن‌فاصله‌خَندیدنم‌تا‌رددادنم‌یلَحظَس🌊💯⚖😏                       آدمایی‌واسه‌ماع‌خاصن‌کِ‌مارو‌با‌اخلاق‌بَدمون‌خاصَن🤙🏾📿🦂 🔞          ن میتونی بام باشی ن میتونی جام باشی اینو گفتم در جریان باشی😼💯                           کِ اگ غرورم بشکنه با تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم🌏🩸🚫🥀

برگهایم چه غریبانه در هوا غلطان است😐😐

روح من خیلی وقته خستس از بچگی تا الان پر از زخم و خراش تیغه اما من میخندم و میجنگم و برای ادمای اطرفم پر از ارزوهای خوبم  ❤لطفا اگه با نظرم مخالفین ریپلی نکنین خیلی مچکر❤                                                                     

چجوری زدتش؟ با چی زده 😄😄😄🤣🤣

یخده گریمه 

کسی که طرز فکرش با شما متفاوت است، دشمنت نیست، فقط انسان دیگریست . 🌱💚🌈 توضیح دادن نشانه ضعفه. شما هروقت سعی میکنید چیزی رو بیشتر توضیح بدید، بیشتر ضعیفید. پس قدرت در اینه که راجع به هیچ چیز، هیچ توضیحی ندید، هیچوقت.😊 دوستان:😂😂منظور مهران مدیری این نبود ک موقع تبادل نظر برای همدیگه توضیح ندین. منظورش این بود ک اگ یه راهی رو انتخاب کردی و مطمئن بودی درسته و دیگران همش میخواستن منصرفت کنن، بهشون توضیح نده.تو راه خودتو برو، اونا نتیجه رو میبینن، و میفهمن ک تو انتخاب درستی داشتی
جداشدن؟؟

عکس گذاشتم ببین

مهراد جم هم ی استوری گذاشت

واقعا نون دلتون و میخورین ! اگه فکر کردین جایی دل کسیو شکوندین بی جواب میمونه کافیه ۱ سال صبر کنین ببینین همون بلا سر خودتون میاد...حتی بدتر:) 

منظورش مهرادنیست

  لینک اقدامی های اردیبهشت ۱۴۰۰😍😍😍میریم برا اقدام(اردیبهشت)👪من این ماه مامان میشم وبهترین کادوی تولدم رو از خدا هدیه میگیرم (خرداد)👶تولدم هم گذشت وبی بی منفی شد(تیر)😔یک مرداد هم برای بار سوم کرونا گرفتم و الان تصمیم گرفتم تا زمانی که واکسن کرونا نزدم اقدام رو کنسل کنم(مرداد)😷واکسیناسیون داره سرعت میگیره انشاءالله که نوبت من و همسرم میشه(شهریور) 💉دوز اول سینوفارم رو تزریق کردیم(۱مهر)🚫آخر مهر نوبت دوم واکسنم بود که مشکوک بودم و نزدم😓جان مادر امروز یه نفر بهم گفت خدا به دلی که دریا باشه کشتی میده💔وقتشه که بیایی(۲آبان)💔امروز بی بی چکم یه هاله ضعیف انداخت خدایا واقعی باشه تا تولد همسرم سوپرایزش کنم،ساعت هشت شب بی بی چک زدم مثبت شد(۱۰آبان)😍امروز آزمایشم مثبت شد(۱۳آبان)👪الان سونو ان تی بودم چهره ی قشنگتو دیدم دردونه ی مامان(۱۳دی)👶عزیزدلم امروز دل نگرانت بودم رفتم سونو از حالت باخبربشم ولی گفتن خطر سقط هست گفتن دخملی قربونت بشم مطمئنم سالم میایی بغلم👧(۱۳بهمن)🎀امروز رفتم سونو وزنت کم بود اما من میدونم تو مثل همیشه دختر قوی هستی وکمتر از یکماه دیگه میای بغلمون(۱۲خرداد)😘دخترم قدم سرچشمامون گذاشت🎊(۱۴تیر) https://www.ninisite.com/discussion/topic/6147989/اقدامی-های-اردیبهشت۱۴۰۰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز