2777
2789

به خاطر دارچین هست

خیلی دوست دارم بدونم اونایی که سلام رو «س» و جواب رو «ج» می نویسن ، با این صرفه جویی در زمان به کجا رسیدن ؟         / لطفا واسه سلامتی همه نی نی ها و پسر من یه صلوات بفرستین😍❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پس کلا دیگه نمیزنم

این بار بدون دارچین درست کن ببین تغییری میکنه یا نه

خیلی دوست دارم بدونم اونایی که سلام رو «س» و جواب رو «ج» می نویسن ، با این صرفه جویی در زمان به کجا رسیدن ؟         / لطفا واسه سلامتی همه نی نی ها و پسر من یه صلوات بفرستین😍❤️
این بار بدون دارچین درست کن ببین تغییری میکنه یا نه

چرا آخرای‌ غذات‌ میتونی‌ یه ذره بریزی‌ اگه طعمشو‌ دوست‌ دارید‌

کسی سوال می‌کند به خاطر چه زنده ای🙂 و من برای زندگی تورا بهانه میکنم
چرا آخرای‌ غذات‌ میتونی‌ یه ذره بریزی‌ اگه طعمشو‌ دوست‌ دارید‌

من کلا علاقه ای ندارم به دارچین توی قیمه

خیلی دوست دارم بدونم اونایی که سلام رو «س» و جواب رو «ج» می نویسن ، با این صرفه جویی در زمان به کجا رسیدن ؟         / لطفا واسه سلامتی همه نی نی ها و پسر من یه صلوات بفرستین😍❤️
من کلا علاقه ای ندارم به دارچین توی قیمه

من مثلا یه بار میزنم سه بار نمیزنم

برا تنوع‌ به غداهام😉

کسی سوال می‌کند به خاطر چه زنده ای🙂 و من برای زندگی تورا بهانه میکنم
من مثلا یه بار میزنم سه بار نمیزنم برا تنوع‌ به غداهام😉

خوبه عزیزم . نوش جونتون 

من ادویه های دیگه ای میزنم

خیلی دوست دارم بدونم اونایی که سلام رو «س» و جواب رو «ج» می نویسن ، با این صرفه جویی در زمان به کجا رسیدن ؟         / لطفا واسه سلامتی همه نی نی ها و پسر من یه صلوات بفرستین😍❤️
خیلی خوبه چرا میزنی ؟ یه  به پیشنهاد دوستان یه پودر انبه گرفتم خیلی دوسش‌ دارم

گاهی ادویه کاری 

گاهی چاشنی لیمو فلفلی 

گاهی هم ادویه پاکستانی مخصوص قیمه 

پودر انبه رو شنیدم ولی استفاده نکردم


خیلی دوست دارم بدونم اونایی که سلام رو «س» و جواب رو «ج» می نویسن ، با این صرفه جویی در زمان به کجا رسیدن ؟         / لطفا واسه سلامتی همه نی نی ها و پسر من یه صلوات بفرستین😍❤️
گاهی ادویه کاری  گاهی چاشنی لیمو فلفلی  گاهی هم ادویه پاکستانی مخصوص قیمه  پودر ان ...

خوبه استفاده کن

فلفل هندی هم خیلی خوشمزه تر‌ از فلفلای‌ دیگه ست‌ 😍

پاکستانی‌ نشنیده بودم 🤔

کسی سوال می‌کند به خاطر چه زنده ای🙂 و من برای زندگی تورا بهانه میکنم
خوبه استفاده کن فلفل هندی هم خیلی خوشمزه تر‌ از فلفلای‌ دیگه ست‌ 😍 پاکستانی‌ نشنیده بودم 🤔

عه پس یادم باشه بخرم 

پاکستانی از چابهار خریدیم . اونجا انواع ادویه ها هست

خیلی دوست دارم بدونم اونایی که سلام رو «س» و جواب رو «ج» می نویسن ، با این صرفه جویی در زمان به کجا رسیدن ؟         / لطفا واسه سلامتی همه نی نی ها و پسر من یه صلوات بفرستین😍❤️
عه پس یادم باشه بخرم  پاکستانی از چابهار خریدیم . اونجا انواع ادویه ها هست

تهران گیر نمیاد یعنی؟🥺

کسی سوال می‌کند به خاطر چه زنده ای🙂 و من برای زندگی تورا بهانه میکنم
تهران گیر نمیاد یعنی؟🥺

نمیدونم عزیزم . معمولا از شهرای جنوبی میخرن

خیلی دوست دارم بدونم اونایی که سلام رو «س» و جواب رو «ج» می نویسن ، با این صرفه جویی در زمان به کجا رسیدن ؟         / لطفا واسه سلامتی همه نی نی ها و پسر من یه صلوات بفرستین😍❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز