2789

خونه ای که بچه کوچک توش هست باید ابزار وشرایط رشد واستقلالم براش فراهم بشه همه چیزکه به لباس و خوراک و اسباب بازی و...ختم نمیشه


توخونه قبلی تو دستشویی چهارپایه گذاشته بودم که دخترم استفاده کنه، الان خود دستشویی سکو داره.


این کمک بزرگی به رشد،استقلال وعدم وابستگی بچه هاست وهم کمک بزرگی به مامانشون.

جنین از بدو تشکیل، انسانه...چی باعث شده فکر کنید یک تکه گوشته و جزئی از بدن مادر؟ فقط یک مدت احتیاج داره به تنها پناهگاهش تا سریع مراحل تکامل رو طی کنه...همونطور که نوزاد احتیاج به نگهداری داره...دستتون رو به خون فرزندتون آلوده نکنید! هیچکس از آینده خبر نداره، با چه تضمینی، حق حیات به فرزندتون نمیدید، شاید اون نجات دهنده تعداد زیادی از انسانها باشه...با وجود هر نوع سختی که در زندگی وجود داره! چرا این جنین نرفته در شکم مادری که سالهاست ناباروره، اما تدبیر امر الهی اونو گذاشته در شکم شما؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ماشالله به اعصاب و روانت چهااااارتاااااا تو یکیش موندم😑

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین. از زمانی که وارد نی نی سایت میشم همینطوری دونه به دونه پشم.ام کنده میشه تا زمانی که خارج میشم واسه خودم راحت اپیلاسیون میشم😁کاشکی همه اتفاق های دنیاااا باب دل آدم بوددد.....میشه واسه ظهور امام زمان یه دونه صلوات بفرستی  اللهم عجل لولیک الفرج.  خدایا شکرت

خیلی هم عالی 

منم مامان ۳ تا پسر شیطونم خوش حال میشم بتونم به کسی کمک کنم 

سوالی داشتید ریپلای کنید بدونم حتما جواب میدم



کیبورد گوشیم کلمات رو اشتباه تایپ میکنه منم توان سر کله زدن باهاش رو ندارم پیشا پیش بخاطر غلط املایی عذر میخوام
خیلی هم عالی  منم مامان ۳ تا پسر شیطونم خوش حال میشم بتونم به کسی کمک کنم  سوالی داشتید ...

از شیطنت گل پسراتون بگید با همه سختی هاش از زندگیتون لذت میبرید؟ نگفتید چند سالشونه ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز