2777
2789
عنوان

دخترم یه ربعه رفته تو شیشه میز

540 بازدید | 33 پست

یه ربعه کلشو کرده تو شیشه میز هی میگ سشوار نزدم...سشوار نزدم...

الانم داره داد میزنه ممد...بیا...ممد...بیا...

اخه هیجان انگیز اینجاست ک ما اصلا ممدی نداریم...

مشگلی نداره عایا🤪🙄

سلام ننه😍 فکر نمیکردم انقدر زود مهمون خونمون شی💜 بیا که آجیا حسابی منتظرن. همه‌مون دوست داریم. امضا:خونوادت😘👨‍👩‍👧‍👧👶

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ممد بیا😑🤣

من  مصی ام، ۲۵ ساله،  یک عدد نومزد(همسر)دارم که بعد از کلییی سختی بهم رسیدیم(همون جمله کلیشه ای) 😅🤷🏻‍♀️ ناقص بودن ضعف ما نیست طبیعت ماست 🤍🌱🦋 سعی میکنم انسان بهتری نسبت به گذشته ی خودم باشم 🌱🦋 نماد من 🦋 اس،  به منظور رشد و تغییر مثبت.  علاقه مند به مطالعه هستم📚 هیچ انسانی کامل نیست خودت رو بپذیر با تمام نقص هایت 💎 زندگیم ازونجایی شروع شد که درک کردم من یه انسان متوسطم هوش متوسط، زیبایی متوسط، پول متوسط و..سعی کردم با همین متوسط بودن بهترین نسخه از خودم باشم 🌱🤍    به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود ❤هرکسی از ظن خود شد یار من 🤍 farfalla🦋

اخی الهی عزیزم ♥️😍 چندسالشه

یسال و نیم🙈

سلام ننه😍 فکر نمیکردم انقدر زود مهمون خونمون شی💜 بیا که آجیا حسابی منتظرن. همه‌مون دوست داریم. امضا:خونوادت😘👨‍👩‍👧‍👧👶

حالا دختر من به باباش چند روزه میگه ممد😅

😍خدا روزی رسان شکست ناپذیر من است و هم اکنون مبالغ هنگفت پول در پناه لطف الهی و به شیوه هایی عالی به من میرسد😍😍😍😍😍😍😍  گاهی هیچکسی رو نداشته باشی بهتره !!!  باور کن بعضیا تنهاترت میکنن 🌹🌹🌹    
ممد بیا😑🤣

بش میگم ممد بیا خفه کرد این مارو...میگ ممممد..خفه کرد مارو...باز همینو ریپید

سلام ننه😍 فکر نمیکردم انقدر زود مهمون خونمون شی💜 بیا که آجیا حسابی منتظرن. همه‌مون دوست داریم. امضا:خونوادت😘👨‍👩‍👧‍👧👶

🤣🤣🤣نکنه ممد دوز پسرشه؟🤣🤣



شوخی#  

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 
حالا دختر من به باباش چند روزه میگه ممد😅

عززیززم....ممده اسمش؟؟

سلام ننه😍 فکر نمیکردم انقدر زود مهمون خونمون شی💜 بیا که آجیا حسابی منتظرن. همه‌مون دوست داریم. امضا:خونوادت😘👨‍👩‍👧‍👧👶

🤣🤣🤣نکنه ممد دوز پسرشه؟🤣🤣 شوخی#  

نمیدونم والا...به ما ک چیزی نمیگه🤣😅

سلام ننه😍 فکر نمیکردم انقدر زود مهمون خونمون شی💜 بیا که آجیا حسابی منتظرن. همه‌مون دوست داریم. امضا:خونوادت😘👨‍👩‍👧‍👧👶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز