2789
عنوان

نمیتونم تاپ بپوشم😪

| مشاهده متن کامل بحث + 760 بازدید | 37 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هروقت بخاطر سبزه بودنت ناراحت بودی با خودت مرور کن مرغانه با سفید بودنش کجا رو گرفته؟!بعد به رنگ پوس ...

پز.زیرپوستی#  

باید از سمت خدا معجزه نازل بشود...                                          تا دلم باز دلم باز دلم دل بشود                     تَنها شادیِه‍ زِندِگیم‍ اینِه‍ کِه‍ هیچکَس نِمیدونِه‍ دَر چِه‍ حَد غَـَمگینـَم‍ :")🥀✨                
چ ربطی داشت....مگه کسی ک پوستش سبزس ب خودش نمیرسه؟

😐


باید از سمت خدا معجزه نازل بشود...                                          تا دلم باز دلم باز دلم دل بشود                     تَنها شادیِه‍ زِندِگیم‍ اینِه‍ کِه‍ هیچکَس نِمیدونِه‍ دَر چِه‍ حَد غَـَمگینـَم‍ :")🥀✨                
با کسایی ک رفت آمد دارم خیلییییییییی سفیدن من واقعا اعتماوبنفسمو از دست دادم شبو روزیم

همون سفیدا در ب در دنبال سولار و برنزه شدنن کجای کاری بابا

یِکاری کردی با من که یِجوری شَم،    یِکار کردی چِشات تمومِ عالَم شه                                      یِکار کردی بگم بی تو نمیتونَم،     یِکار کردی دِلَم از ریشه آدم شه      شُدی  قلب و تَن و روحَم،   شُدی بال و پَر و جونَم،     شُدی همه ی منظورَم.                                                                                                                                                         شُدی گرمایِ این خونَم،     شُدی هرچی که میدونم و رو هر صحبتِت زومَم

اعتماد به نفس کمی یعنی چی مگه یه دست نداری دختر خجالت میکشی پوست سبزه هم جذابه من سنم کمتر بود بدم میومد از پوستم اما الان عاشقشم همیشه هم‌رنگای سبز وزردمیپوشم خیلی حساسی خودت خودتو دوست داشته باشی دیگه بیخیال دیگران

پز.زیرپوستی#  

نمیفهمم دقیقا قسمت پزش کجا بود؟من خودم تا چندسال پیش پنکک برنزه میزدم تازه با رنگ پوستم آشتی کردم،ولی نظرتون محترم🌹

دوست خوب نی نی سایتی من،چقدر خوبه که اولین نسخت تو هرتاپیکی این نیس که ببین به نظرم شوهرت داره هرز میپره یا ببین من نمیفهمم چرا تو این زندگی موندی طلاق بگیر.چقدر خوبه که راست یا دروغ فخر نمیفروشی حالا بخاطر  اخلاق همسرت یا موقعیت مالی یا...چقدر خوبه که درک میکنی عقاید مذهبی ادما باهم متفاوته،چقدر خوبه که پای تاپیک یه کاربر غمگین که داره درددل میکنه نمیای بنویسی خب که چی.من افتخار میکنم دوستی مثل تو دارم و خوشحال میشم فقط امثال تو با من حرف بزنن اینجا.زندگیت غرق شادی و ارامش🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز