2777
2789
عنوان

پر مو بودن😖

| مشاهده متن کامل بحث + 6985 بازدید | 58 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم پر مو هستم، فقط پودر موبر استفاده میکنم به ژیلت و اپیلاسیون به شددددددت حساسیت دارم😞

فقط باید برم لیزر

ویران شده را حوصله منت معمار نباشد/ ویرانه ما را بگذارید که ویرانه بماند... ( صائب تبریزی)

منم پر مو هستم، فقط پودر موبر استفاده میکنم به ژیلت و اپیلاسیون به شددددددت حساسیت دارم😞 فقط باید ...

اخه موبر بعدش خیلیی در میاد

در من ، عمیق ترین تمدن تنهایی مدفون است..
نوره بزن لیزرم کن کلا میره در ضمن مو یچیز ََطبيعیه همه دارن حتی من رفتم خارج دیدم دخترا چقدر پر ...

اونا بورن خب🙀به چشم نمیاد

در من ، عمیق ترین تمدن تنهایی مدفون است..
اخه موبر بعدش خیلیی در میاد

نه اتفاقا تأثیری تو کم و زیاد شدن موهای من نداشته 

من بیشتر با ژیلت اینجوری میشم🤦‍♀️

ویران شده را حوصله منت معمار نباشد/ ویرانه ما را بگذارید که ویرانه بماند... ( صائب تبریزی)

مامانم میزنه برا خنکی بدنم خوبه 

ممنون عزیزم...............................................................

خدااایاشکرت هوامو داری.......خدایاشکرت تا قبل از 1فروردین 1402 خبرهای خیلی خیلی خوبی بهم میرسه...😍و به ارزوم رسیدم خدایاشکرت
یه پودری مثل پودرای موبر البته باید از عطاری بگیری حتما یه عطاری معتبر یا یه فردی که طب سنتی بلد باش ...

اها بعد موها کمتر میشه؟؟

در من ، عمیق ترین تمدن تنهایی مدفون است..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز