barbie84 مدیر عضویت: 1398/12/24 تعداد پست: 824 عنوان غفاری دایت | مشاهده متن کامل بحث + 1493 بازدید | 53 پست بچه ها کسی تاحالا رژیم گرفته ازش من یه ماهه گرفتم از ۸۸ رسیدم ۸۳ خوبه؟ 1400/03/01 | 04:30 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
barbie84 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/24 تعداد پست: 824 من ۴۰ روزه یک کیلو هم لاغر نشدم مطمعنی همرو رعایت کردی چون امکان ندارع حتما ناخنک زدی😂
ساغر96 عضویت: 1396/08/26 تعداد پست: 5270 همه چيز رو رعايت ميكني؟ بلهمانتوم برام خیلی گشاد شده ولی وزنم نه
فرزانه٧٧ عضویت: 1400/02/31 تعداد پست: 1621 شام و ناهار گوشت سفید برنجم روزی ۵ تا ۷ ق بايد مو ب مو رعايت كني اگه باز كم نكردي ي روز خيلي بخور ك شوك بدي ب بدنت باز فردا شروع كن
فرزانه٧٧ عضویت: 1400/02/31 تعداد پست: 1621 بله مانتوم برام خیلی گشاد شده ولی وزنم نه عاليه پس داري سايز كم ميكني
ساغر96 عضویت: 1396/08/26 تعداد پست: 5270 مطمعنی همرو رعایت کردی چون امکان ندارع حتما ناخنک زدی😂 ۴۰ روزه لب به خورش و تنقلات نزدمتنها تقلبم ورزشه که گاهی حال ندارم انجام بدم
ساغر96 عضویت: 1396/08/26 تعداد پست: 5270 عاليه پس داري سايز كم ميكني خب چرا وزنم کم نشده برم پیشش منو دعوا میکنه خیلی بداخلاقه
barbie84 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/24 تعداد پست: 824 خب چرا وزنم کم نشده برم پیشش منو دعوا میکنه خیلی بداخلاقه ارع فقط دنبال پوله
فرزانه٧٧ عضویت: 1400/02/31 تعداد پست: 1621 جدییی؟؟؟؟ همينه بخدا من اين ماه پول ندادم همين و گرفتم باز وقتي ب همه مث هم ميده چرا الكي پول بدم
فرزانه٧٧ عضویت: 1400/02/31 تعداد پست: 1621 چه مسخره توقع نداشتم اصن ولي خدايي عاليه من عادتا بدم و همه ترك كردم
ساغر96 عضویت: 1396/08/26 تعداد پست: 5270 ارع فقط دنبال پوله من رژیم غفاری نیستاولی رژیم شما خیلی خوبه همچی داره من ۴۰ روزه فقط گوشت سفید آبپز میخورم عوق