2789
عنوان

دقتر خاطره ۱۰ سالگیمو پیدا کردم 😍

379 بازدید | 46 پست

عکس یه عروس کشیدم نوشتم عروس مبارک باشه پس داماد کو ؟؟؟ زیرش یه چیزی خیلی بد  بی ادبی نیست ولی بهتره نگم به داماد گفتم که یعنی نباشه اصلا...😁 داشتم فکر میکردم اخه چرا اون زمان نسبت به اقایون جبهه داشتم اونم بچه ۱۰ ساله😂😂😂الانم یه جبهه خاصی نسبت به ازدواج دارم نیمگم دوست ندارم ولی حس اسیر و زندانی بهم دست میده میدونم حسم درست نیست ولی نمیدونم چرا از اول بچگیم اینطوری فکر میکردم 🤔🤔

اگر از من بپرسی قوی ترین آدم دنیا کیه؟در جواب میگم زنی ک تنهایی رو یاد گرفته💜

عکس#  

یه بیداری دقیقا عین یه کابوس،مثل گشتن تو تاریکی و بی فانوس،میچرخم تو حباب انتظار تو،مثل ماهی و تنگ و وهم اقیانوس....زندگیم سوخت ...جسد آرزوهام مونده روی دستم...خوشبحالت زندگی کردی💔ولی من نه نتونستم😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم نقاشی بچگی هامو پیدا کردم  با این تفاوت ک 


یه زن کشیده بودم با جی جی های گنده 🤐😐🙈


نمیدونم فازم چی بوده 🤔🤔😂😂

من زنی هستم "آزاد" ! در فطرت من "حیا" نهاده شده ، میدانم کجا باید "شرم" کنم و کجا میشود "رها" بود .. "تو به من نیاموز"  

بنظرم درست فک میکردی😐

دنیا جای خوبی میشه   وقتی آدم های فهمیده کار بد دیگران رو تذکر بدن.اگر عمقی نگاه کنیم میبینیم مقصر این همه ظلم و بدبختی و فقر و جنگ فقط آدم بد ها نیستن بلکه اتفاقا آدم خوب هایی که بدی رو دیدن و سکوت کردن باعث و بانی اصلی مشکلات دنیا هستن. بیاید از این به بعد خودمونو مسئول تر بدونیم و با ایمان پیدا کردن به نقش خودمون توی زیبا شدن دنیا و با تلاش خودمون اوضاع رو بهتر کنیم.                   سکوت در برابر ظالمان، مشارکت با آنان است.(آیه ۱۶۵ سوره اعراف)                                                             امام جواد(ع):هر کار زشتی را تحسین و تأیید کند،در آن کار شریک است.
زشته داخلش فحشه🤣🤣

اونهارو خط بزن

۱۰ سالگی چقدر فحش دادی🤔😂😂😂🤦🏻‍♀️

یه بیداری دقیقا عین یه کابوس،مثل گشتن تو تاریکی و بی فانوس،میچرخم تو حباب انتظار تو،مثل ماهی و تنگ و وهم اقیانوس....زندگیم سوخت ...جسد آرزوهام مونده روی دستم...خوشبحالت زندگی کردی💔ولی من نه نتونستم😔
منم نقاشی بچگی هامو پیدا کردم  با این تفاوت ک  یه زن کشیده بودم با جی جی ها گنده 🤐😐 ...

آرزوهاتو نقاشی کرده بودی😅

دنیا جای خوبی میشه   وقتی آدم های فهمیده کار بد دیگران رو تذکر بدن.اگر عمقی نگاه کنیم میبینیم مقصر این همه ظلم و بدبختی و فقر و جنگ فقط آدم بد ها نیستن بلکه اتفاقا آدم خوب هایی که بدی رو دیدن و سکوت کردن باعث و بانی اصلی مشکلات دنیا هستن. بیاید از این به بعد خودمونو مسئول تر بدونیم و با ایمان پیدا کردن به نقش خودمون توی زیبا شدن دنیا و با تلاش خودمون اوضاع رو بهتر کنیم.                   سکوت در برابر ظالمان، مشارکت با آنان است.(آیه ۱۶۵ سوره اعراف)                                                             امام جواد(ع):هر کار زشتی را تحسین و تأیید کند،در آن کار شریک است.

من توی خونه عموم مستاجرم،بعد یه روز تو انباری دفتر خاطرات ۱۵سالگی دختر عمومو پیدا کردم  واااای فقط میخوندم میخندیدم،همش عاشقانه بود  

میشه برا مادر شدنم صلوات بفرستی بانو  ؟نگاه خدا سایه بون زندگیت  
منم نقاشی بچگی هامو پیدا کردم  با این تفاوت ک  یه زن کشیده بودم با جی جی ها گنده 🤐😐 ...

🤣🤣یه جا لیست دوست دختر و کراشای داداشم نوشتم🤣🤣🤣🤣بعد نوشتم تاسف 

اگر از من بپرسی قوی ترین آدم دنیا کیه؟در جواب میگم زنی ک تنهایی رو یاد گرفته💜
آرزوهاتو نقاشی کرده بودی😅

😂😂😂 چی بگم والا خدا میدونه اون لحظه چی فکر میکردم ک اینو کشیدم 🤔😂

من زنی هستم "آزاد" ! در فطرت من "حیا" نهاده شده ، میدانم کجا باید "شرم" کنم و کجا میشود "رها" بود .. "تو به من نیاموز"  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز