2777
2789
میترسم واقعا شوهرم هی میگه نگهش دار اما تو ۲۰ سالته نمیخوای ۴ تا سفر بری و‌بگردی نمیخوای زندگی کنی ب ...

اولویتتو مشخص کن

دوتا بچه واقعا خیلی سخته و دست و پاگیر تا ۵ ۶ سال حداقل. اگه بخوای بندازیش الان که هنوز زوده خوبه و گناهی هم نکردی. سنت هم واقعا کمه از طرفی

اگه میتونی اولویتت رو بچه هات قرار بدی و پشیمون هم نشی نگهش دار❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


گفتم دقیقا همون برخورد که انتظار داشتم.... میترسم باهام سرد بشه....😔

نمیشه بچه هات که از آب و گل در بیان وقت واسه سفر داری و گردش و تفریح هم بچه هات بزرگن و خیالت راحته هم خودت جوونی مادر باید جوون باشه و ور انرژی 

عزیزم فکر اینارو باید قبلا میکردی که زود ازدواج نکنی  الان نمیشه بچه ای رو که خدا داده به خاطر ...

همون دیگه اگه همسرمم خوشحال میشد و از لحاظ روانی هوامو داشت اصلا درصدی من تو این فکرا نمی افتادم

ولی یه سره داره همین حرفا رو تکرار میکنه....

برای منم دقیقا همین شرایط بود،الان یکیشون ۹واون یکی۸

سخت بود ولی بزرگ شدن  دومی رو که میخواستم سقط کنم الان شده عصای دستم،یه بچه ای که واقعا درکم میکنه،جالب اینه همه هم دوسش دارن هر جا بریم  به دل همه میشینه

به نیت خوب شدن پسر قشنگم سوال های درسی از کلاس اول تا پنجم رو جواب میدم 
اولویتتو مشخص کن دوتا بچه واقعا خیلی سخته و دست و پاگیر تا ۵ ۶ سال حداقل. اگه بخوای بندازیش الان که ...

واقعا واقعااااااا گیر افتادم و نمیدونم چیکار کنم

باورت میشه خواب به چشمم نیومده تپش قلب دارم  

بدجور گیر افتادم و نمیدونم چیکار کنم

اولین باره همچین موقعیتی برام پیش اومده........

همون دیگه اگه همسرمم خوشحال میشد و از لحاظ روانی هوامو داشت اصلا درصدی من تو این فکرا نمی افتادم ول ...

اره عزیزم درکت میکنم...بشین قشنگ باهاش حرف بزن 

نظر قطعیشو بدون ...تصمیم دوتایی بگیرین 

فردا اگه اخلاقش عوض شد لاقل بگو دوتایی تصمیم گرفتیم نزار همه ی سنگینیه تصمیم به دوش تو باشه

منم ۲۲ ۲۳ سالمه درحال حاضر توفکر فیلم دانلود کردنم🙃

من اونیم که هرکی به چشمام نگاه میکنه به جای اینکه بگه عاشق چشمات شدم میگه عاشق نگاهت شدم... وترجمه نگاه منم (غمی از حسرت نداشتن تو درتمام زندگیمه )ودیدن ادمای خوبی که دیگه نمیتونم  ،دل بسپارم.🙃واگه اونا میفهمیدن  چی توی نگاه منه به جای عاشق شدن قطعا متنفرمیشدن..🎈من اکلیل هستم این کاربری که ساختم اخرینه اگه لغو بشم دیگه خطی نیست🎗
لعنت بع جلوگیری طبیعی شوهر منم این ماه کا ند وم نگرفت امیدوارم باردار نشده باشم  بچه دومته ...

راستشو بگو سخته؟؟؟ دوتا بچه داشته باشی خیلی سخته؟؟؟؟ دیگه زندگی نمیتونی بکنی؟؟؟؟

بچه که بیاد روزیش هم میاره.من که به دنیا اومدم مادرم میگه وضعمون بهتر شد،من سومی و اخرین بچه ام.

خدا وقتی روزیه مورچه رو بهش میده.روزی بچه ی تورو نمیده؟!!😊

بهتره که یهو دوتا میاری تموم میشه میره😁😍😇🥰

ن‍ه به سقط_جنین# 🥰😊😁🙃 

آقا سیّد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792