2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من فقط تو این سوالم من که هنوز دبیرستان دارم میخونم وقت نمیکنم روزانه ۱۰ دقیقه بیام سایت تو چجوری دا ...

هوووووووووف اینقدر از این کاربرای آب دوغ خیاری داریم با سِمَتِ بسیار بالا و ۲۴ ساعته آنلاین

فکر میکنن هیچی بهشون نمیگیم نمیفهمیم دیگه نمیدونن اصلا ب عنوان موجود زنده قبولشون نداریم....😅

هرسال ما بدون آگاهی، از سالگردِ مرگِ خود عبور میکنیم...💤🤞

جالبه 

سم خالصه واقعا 

ایران زیر7سال امکان نداره عمومی تموم کنی نمیذارن میفهمی؟؟

5ترم اول علوم پایه باید امتحان بدی اگ قبول شدی اجازه داری ادامه بدی وگرنه باید یه رشته پایین تر امتحان بدی پرستار ماما ی چیزی 

بعد تازه فیزیوپاتی 2ترم 

5ترم استاجری کاراموز 

بعد 3ترم یعنی18ماه اینترن دستیاری 

بعد تازه امتحان برد

بعد طرح باید بدی 

بعد فلوشیپ 

و اساتید اتندی 

دفعه دیگه خواستی خالی ببندی ب ترتیب درست بزن😜


من میخواستم کسیو جزمن نبینی..وکسی جز من توجهتو جلب نکنه...و جواب کسیو زودتر از من ندی..وهمه  همه ی حواست به من باشه...من میخواستم تو حتی اگه باهمه خوبی هم بامن خوبتر باشی...اگه همه دوسِت دارنم بدونن که تو منو دوست داری...خوب آدمی به هرچیزی که زیادی چنگ بزنه باخته...و تو بزرگترین باختِ من بودی...من بودم که سقوط کردم                                                 "میخواهم بدانی که تمام نشده ای!" از ذهنم نرفته‌ای و هنوز در قلبم ادامه داری تو حتی همین حالا که نیستی هم از صبح تا شب در کارهای روزمره‌یِ من خلاصه شده ای و رویایِ "اینجا❤
۱۲ سالمه

عشقمممم اشکال نداره فدا سرت 

فقط اگه دوستان لطف کنن همراهیم کنن گزارش بزنن بترکییی بری شیرتو بخوری خیالم راحت میشه میرم به کار و زندگیم برسم

شده از درد بخندی که نبارد چشمت...من در این خنده پُر غُصه مهارت دآرم.🙃 
ببخشید اصلا حواسم نبود  من اشتباه کردم  یه نفر دیگه داشت از سوال میپرسی راجعبه تخصص و ای ...

چرا هی داره خراب تر میشه 😂😂😂😂😂

هر ترم علوم پایه فقط ۲۰واحده 😂😂😂😂😂

از اول تاپیک هر جملتو که میخونم فقط دارم میخندم 

بخدا پزشکی چیز خاصی نیست انقدر میخوای ثابت کنی پزشکی میخونی به دورغ 😂😂😂😂😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز