2789

من همیشه پیرسینگ دوست داشتم مخصوصا گوشه لب ولی چون کارمندم نمیتونستم بزنم همیشه هم به شوهرم میگفتم دوست دارم بزنم 

نمیگفت بدم میادواینا.تا اینکه تصمیم گرفتم بزنم یجا که معلوم نباشه.ظهر رفتم انجام دادم عصر اومدش نشونش دادم زد تو ذوقم.گفت این دلقک بازیا چیه . نظر منم میپرسیدی چرا رفتی بدنتو سوراخ کردی حالا فک کردی خیلی قشنگه این تیکه اهن به خودت وصل کردی😔گفتم میخواستم سوپرایزت کنم نگفته بودی ک بدت میاد . وای خیلی ناراحتم هنوز دردم میاد ینی برم در بیارم؟

اول شخص مونث 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

مشکل مردا اینکه فکر میکنن زنا فقط لب و دهنن و حرفی بزنن انجام نمیدن براهمین بعدا دبه میکنن

ای یار بکِش دستم                                                              آنجا که تو آنجایی...                                                           مولانای جان

منم واقعا خوشم نمباد من بودم برمیداشتم عزیزم شوهرت باید خوشش بیاد وقتی اون دوس نداره برای کی زدی(نظر شخصی)

یدونه صلوات برای سلامتی تو دلیم مهمونم میکنین مهربونا.انشالله خدا دلتونو شاد کنه😘😍😘خدایا شکرت❤مراقب نی نی م باش خدای مهربونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رنگ مو

o_omoon | 38 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز