2789

خب حالا نوبت مادر زن هاست گیر بدم بهشون😂😊

بابا چرا اینقدر دلسوزی های بیمورد میکنید ک دخترتونم همراه شما میشه و زندگی داماد را خراب میکنید 😐خودشون عقلشون ب کارشون میرسه😐😂

اقاهستم ب کوری چشم دشمنان😂عامو چرا گزارش میزنی😐بچه خوبی باشی میتونی لواشک برداری😊فقط باکلاسا لایک کنند  😂بی کلاسا ریپ نکنند😐😂بترکه چشم حسود اگه من ترکیدم😂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آی ام راهنمایی و دبیرستان😏😎

آرزوهستم ۲۰ سالمه😑این روزا مثل شیشه شدم زود میشکنم ولی بد میبُرَم....😎اگه تو شاخی ب ماچه تو جات رو سرگاوه ن اینجا😏ی مشت لَجَن با من لَجَن....😶اگه غرورم بشکنه با تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم....😏نزار سَر ب سَرم من خودم دردسَرم😎باشه شما جلو ما پُشتیم ...ولی بدون مَسیری ک میری گرگاشو ما کُشتیم...😏
انتهای دبیرستان مشکلی نداره؟! 😐😐😐

ن😂

اقاهستم ب کوری چشم دشمنان😂عامو چرا گزارش میزنی😐بچه خوبی باشی میتونی لواشک برداری😊فقط باکلاسا لایک کنند  😂بی کلاسا ریپ نکنند😐😂بترکه چشم حسود اگه من ترکیدم😂

چون گفتی اومدم  

با زندگی دعوام شد کسی نیمد جدامون کنه🚶🏻🕳️          ‌               من حوصله بحث کردن ندارم حرفمو میزنم میرم برام مهم نیس چی دربارم فک میکنی چی میخای بگی در ضمن مخالفی ریپ نزن ❌❌❌❌ کامنت تو شخصیتتو نشون میده 🙂🙌🏻 پس با کامنتت عقده ای بودنتو بهم ثابت نکن 😂🙌🏻❌

اره متاسفانه.... بعضی خونواده ها تعادل ندارن... یا مادرشوهر کارو خراب میکنه یا مادر زن.... بعضیا از عمد بعضیا هم میخوان خوبی کنن ولی برعکس میشه بنده های خدا

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔

ساقیتو_عوض_کن_نگرانتم#  

آرزوهستم ۲۰ سالمه😑این روزا مثل شیشه شدم زود میشکنم ولی بد میبُرَم....😎اگه تو شاخی ب ماچه تو جات رو سرگاوه ن اینجا😏ی مشت لَجَن با من لَجَن....😶اگه غرورم بشکنه با تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم....😏نزار سَر ب سَرم من خودم دردسَرم😎باشه شما جلو ما پُشتیم ...ولی بدون مَسیری ک میری گرگاشو ما کُشتیم...😏
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز