2777
2789
برو دکتر اعصاب و روان بهت میده نمیدونم اسمش چیه ولی آبجیم بعد فوت شوهرش یه دوره مصرف میکرد میگفت اص ...

خدا رحمت کنه شوهر خواهرتون.کاش از خواهرت بپرسی اسمش چی بود ما رو لایک کنی بهمون بگی بخدا ثواب بزرگی می‌بری من که از فکر وخیال خواب شب ندارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیخیالی دست خودته نه قرص کتاب بخون  مسافرت برو برو تو طبیعت خودتو به قهوه دعوت کن با کسایی ...

این کارا خیلی خوبه و درست ولی  تو موارد خیلی پیشرفته خود مشاورها هم میگن باید دارو مصرف بشه حتما

دوست خوب نی نی سایتی من،چقدر خوبه که اولین نسخت تو هرتاپیکی این نیس که ببین به نظرم شوهرت داره هرز میپره یا ببین من نمیفهمم چرا تو این زندگی موندی طلاق بگیر.چقدر خوبه که راست یا دروغ فخر نمیفروشی حالا بخاطر  اخلاق همسرت یا موقعیت مالی یا...چقدر خوبه که درک میکنی عقاید مذهبی ادما باهم متفاوته،چقدر خوبه که پای تاپیک یه کاربر غمگین که داره درددل میکنه نمیای بنویسی خب که چی.من افتخار میکنم دوستی مثل تو دارم و خوشحال میشم فقط امثال تو با من حرف بزنن اینجا.زندگیت غرق شادی و ارامش🌹
خدا رحمت کنه شوهر خواهرتون.کاش از خواهرت بپرسی اسمش چی بود ما رو لایک کنی بهمون بگی بخدا ثواب بزرگی ...

عزیز قرص اعصابو که نمیشه بدون تجویز پزشک مصرف کرد باید دکتر ووزشو رو مشخص کنه و نحوه مصرفش رو

خب نباید بزارن انقدر پیشرفته بشه ک کارشون ب دارو بکشه 

دیگه گاهی شرایط متاسفانه اینجوری پیش میره،دکتر به من گفت دارو مصرف کنم خانوادم نذاشتن الان خیلی بدتر شدم ودیگه امکان مصرف دارو تو بارداری هم وجود نداره

دوست خوب نی نی سایتی من،چقدر خوبه که اولین نسخت تو هرتاپیکی این نیس که ببین به نظرم شوهرت داره هرز میپره یا ببین من نمیفهمم چرا تو این زندگی موندی طلاق بگیر.چقدر خوبه که راست یا دروغ فخر نمیفروشی حالا بخاطر  اخلاق همسرت یا موقعیت مالی یا...چقدر خوبه که درک میکنی عقاید مذهبی ادما باهم متفاوته،چقدر خوبه که پای تاپیک یه کاربر غمگین که داره درددل میکنه نمیای بنویسی خب که چی.من افتخار میکنم دوستی مثل تو دارم و خوشحال میشم فقط امثال تو با من حرف بزنن اینجا.زندگیت غرق شادی و ارامش🌹

[QUOTE=191319439]عزیز قرص اعصابو که نمیشه بدون تجویز پزشک مصرف کرد باید دکتر ووزشو رو مشخص کنه و نحوه مصرفش رو[/QUOدرست میگی عزیزم ولی چون میگی بیخیال می‌کنه به دکتر بگم همین برام بنویسه چون تجربه شدست 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش