2777
2789
عنوان

نظرتون راجع یه این قیافه چیه+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 755 بازدید | 42 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قیافرو خودتون مجسم کنیدببینیم کی مجسم سازیش قویتر و خوسگلتره  

اگر وسط بحث کردن دیدین دیگه ریپلای نکردم و پیامتون بی جواب موند بدونید که واقعا ارزش پاسخگویی و بحث ندارین🌹تنها زمان غروب خورشید اشعه بنفش به سطح صفر میرسد⛅یعنی میتوانی به نورش خیره شوی بدون آنکه چشمانت تار شود... تازه فایده هم دارد! 💜تو💜 غروب خورشید بودی که فایده کرد برای چشمایم...که خیره میشدم و برای لحظاتی از دیدنت لذت میبردمحال که آن غروب مه گرفته تمام شد و شب فرارسید در میان ستارگان می‌جویم صبرمیکنم تا طلوعی دیگربرای تو شاید ان هنگام آنجا نباشم شاید درمیان شب وستارگانش تمام شده باشم اما باز طلوع کن⛅💜این طلوع تو میتواند هرگز پایان نیابد و کسی جز من بخت دیدن ان نور کم رنگ لاجوردی را نداشته باشدچه زیبا تمام میشود دنیایی که غروبی از روی سعادت دیده باشد... "________❤️ همه ی من تا ابد این قلب از آن تو خواهد بود❤️

بی ادب

دارع قلبم میوفته از سینه، وزنه چشمات بدجوری سنگینه، جوری کع انگاری دوتا پام روی مینِ😜 شاید اصلا خدا بخشید،دیگه مرگ بر گفتنامونو نشنید:)احتیاج دارم به طُ،، به گفتن از حالم به طُ انقد دسته گل آب بدیم، بگن نه تو آدم بشویی نه من آدم بشو..احتیاج دارم بریم، یه ماه شمال باشیم بعد از جنوب درایم:))اصلا احتیاج دارم دیگه بریم نیایم..یه چند ماه از زندگی رسید نخوایم ..                     احتیاج دارم بهم اعتماد کنی بدون امضا، همین،،،،بهت همه گندامو بگم بشنوی و یه دونه چرا نگی                            احتیاج دارم بگی حق نداری بری، وایسا باهم بریم،،بگی مراقب باشم موقع رانندگی:))                                                        تو رو جای خدا نه، تو رو بعد از خدا من، قدِ عشقای عالم میپرستم، میپرستم..دلم قرصه وقتی یه کوه میذاره دست تو دستم(بابا♥)                                                                   تو شخصی ترین حریممی ، افراطی ترین عقیدمی ، انگیزمی ، بیشتر از یه نیممی ، دلیل اینکه الان منطقی امی ، همیشه چپه سینمی ، میتپی♥
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

قد 164

after_dark | 7 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز