2777
2789
اسی من خیلی  مشکل دارم میشه منو عین خاهرت دعا کنی حضرت عباس واسطه کنی همین پااییز حاجتم بده؟؟


من با توجه ب غمم با اون لحن باهاشون حرف زدم.غمی ک حس میکردم.شما اگه خودتون حضرتو صدا کنید، قطعا از ته دل میگین ب ایشون چون مشکلتون رو حس میکنید و درنتیجه دلی از حصرت میخواین و قطعا حاجتتون رو میگیرید ولی ب حضرت بگید اگه حاجتتون ب صلاحتون نیست ی کاری کنید ب صلاح تون بشه.♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من با توجه ب غمم با اون لحن باهاشون حرف زدم.غمی ک حس میکردم.شما اگه خودتون حضرتو صدا کنید، قطعا از ت ...

چی بگم چطوری بخام من ک هرکار میکنم نمیشه..

میشه واسه حاجت دلم دعا کنی؟اگه دعام ♥️♥️
ساده باهاشون حرف بزنین.بهشون بگید اگه حاجتم ب صلاحم نیست برام ب صلاحش کنید و اینکه بزنین تو نت راه ه ...

چشم ممنونم از راهنماییتون خیر ببینید اگه ممکنه شما دعام کنید خودمم دعا میکنم

میشه واسه حاجت دلم دعا کنی؟اگه دعام ♥️♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

به امید نور

_mahyar | 7 ثانیه پیش

خانما یه سوال

amirhad | 13 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز