2777
2789
نههه تو منو میشناسی مگ😁🙌🏻😂 کلا من شغلم اینجا رفیق جمع کردنه معرفی کن ببینم

😂ایول داداش

آقامحمدجان هستم

با افتخار یه آقاپسر کورد 15ساله هستم.میخوام از نی نی سایت برم دیگه کم بهمون تیکه بندازید😪😤ممنون میشم کمکم کنید تاپیکامو گزارش بزنید پاک شن.......موفق بودن فقط هدفم نیست،سبک زندگیمه.پرسپولیسیا کاربریم رو تعلیق کردن😂.نی نی یار هم پرسپولیسیه که تعلیقم کرده دیگه😜.مهندس آینده هستم.افتخار آفرین کشورم.و در نهایت پسر سینگل به گور تشریف دارم.پرسپولیسیا اکانتم به خاطر شماها دیگه برنمی گرده.لطفا یکم جنبه داشته باشید با تچکر😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چ بی جنبه ان پرسپولیسی ها🔪🤦🏻‍♂️ من خودمم پرسپولیسیم🤣🤣🤣🤣

ای بی جنبه رفاقت با شماها تهش همینه دیه😂

با افتخار یه آقاپسر کورد 15ساله هستم.میخوام از نی نی سایت برم دیگه کم بهمون تیکه بندازید😪😤ممنون میشم کمکم کنید تاپیکامو گزارش بزنید پاک شن.......موفق بودن فقط هدفم نیست،سبک زندگیمه.پرسپولیسیا کاربریم رو تعلیق کردن😂.نی نی یار هم پرسپولیسیه که تعلیقم کرده دیگه😜.مهندس آینده هستم.افتخار آفرین کشورم.و در نهایت پسر سینگل به گور تشریف دارم.پرسپولیسیا اکانتم به خاطر شماها دیگه برنمی گرده.لطفا یکم جنبه داشته باشید با تچکر😊
😂ایول داداش آقامحمدجان هستم

آقامحمد جانم 🥺 کجا بودی لنتی دلم برات تنگ شده بود🥀

اینجا پذیرایشون ترکوندنه🤣🤣🤣🤣

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
ای بی جنبه رفاقت با شماها تهش همینه دیه😂

من معذرت میخام به عنوان پیشکسوت پرسپولیسی ها🤦🏻‍♂️🥀🙌🏻

ادبشون میکنم🤣🤣🤣🤣🤣

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
آقامحمد جانم 🥺 کجا بودی لنتی دلم برات تنگ شده بود🥀 اینجا پذیرایشون ترکوندنه🤣🤣🤣🤣

عزیزم من پروتر بودم ده دیقه نکشید اکانت جدید زدم اومدم با پس پسیا هم دوست شدم😊😂

با افتخار یه آقاپسر کورد 15ساله هستم.میخوام از نی نی سایت برم دیگه کم بهمون تیکه بندازید😪😤ممنون میشم کمکم کنید تاپیکامو گزارش بزنید پاک شن.......موفق بودن فقط هدفم نیست،سبک زندگیمه.پرسپولیسیا کاربریم رو تعلیق کردن😂.نی نی یار هم پرسپولیسیه که تعلیقم کرده دیگه😜.مهندس آینده هستم.افتخار آفرین کشورم.و در نهایت پسر سینگل به گور تشریف دارم.پرسپولیسیا اکانتم به خاطر شماها دیگه برنمی گرده.لطفا یکم جنبه داشته باشید با تچکر😊
من معذرت میخام به عنوان پیشکسوت پرسپولیسی ها🤦🏻‍♂️🥀🙌🏻 ادبشون میکنم🤣🤣🤣🤣🤣

عزیزی داداش

این گوی و این میدان ببینیم و تعریف کنیم😊

با افتخار یه آقاپسر کورد 15ساله هستم.میخوام از نی نی سایت برم دیگه کم بهمون تیکه بندازید😪😤ممنون میشم کمکم کنید تاپیکامو گزارش بزنید پاک شن.......موفق بودن فقط هدفم نیست،سبک زندگیمه.پرسپولیسیا کاربریم رو تعلیق کردن😂.نی نی یار هم پرسپولیسیه که تعلیقم کرده دیگه😜.مهندس آینده هستم.افتخار آفرین کشورم.و در نهایت پسر سینگل به گور تشریف دارم.پرسپولیسیا اکانتم به خاطر شماها دیگه برنمی گرده.لطفا یکم جنبه داشته باشید با تچکر😊
عزیزم من پروتر بودم ده دیقه نکشید اکانت جدید زدم اومدم با پس پسیا هم دوست شدم😊😂

ایول تو کارت درستع داش🤣🤣🙌🏻🙌🏻😎👊🏻

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
عزیزی داداش این گوی و این میدان ببینیم و تعریف کنیم😊

اوووو لنتی مسئولیت سختی روی دوشم گذاشتی🤣🤣🤣

چاکرتم هستم😁🙌🏻

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
اوووو لنتی مسئولیت سختی روی دوشم گذاشتی🤣🤣🤣 چاکرتم هستم😁🙌🏻

فداتم گل😊😂😜

با افتخار یه آقاپسر کورد 15ساله هستم.میخوام از نی نی سایت برم دیگه کم بهمون تیکه بندازید😪😤ممنون میشم کمکم کنید تاپیکامو گزارش بزنید پاک شن.......موفق بودن فقط هدفم نیست،سبک زندگیمه.پرسپولیسیا کاربریم رو تعلیق کردن😂.نی نی یار هم پرسپولیسیه که تعلیقم کرده دیگه😜.مهندس آینده هستم.افتخار آفرین کشورم.و در نهایت پسر سینگل به گور تشریف دارم.پرسپولیسیا اکانتم به خاطر شماها دیگه برنمی گرده.لطفا یکم جنبه داشته باشید با تچکر😊
ایندفه تگ کردم باید چت کنی ها اوندفه بهت مهلت دادم🤣🤣🤣

اگه‌تونستی این اسم جدیدمو تگ‌کنی چشم😂

با افتخار یه آقاپسر کورد 15ساله هستم.میخوام از نی نی سایت برم دیگه کم بهمون تیکه بندازید😪😤ممنون میشم کمکم کنید تاپیکامو گزارش بزنید پاک شن.......موفق بودن فقط هدفم نیست،سبک زندگیمه.پرسپولیسیا کاربریم رو تعلیق کردن😂.نی نی یار هم پرسپولیسیه که تعلیقم کرده دیگه😜.مهندس آینده هستم.افتخار آفرین کشورم.و در نهایت پسر سینگل به گور تشریف دارم.پرسپولیسیا اکانتم به خاطر شماها دیگه برنمی گرده.لطفا یکم جنبه داشته باشید با تچکر😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز