2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه چون توی تمام مراحلش خراب کردم اما دیگه بی حس شدم 

اللهم عجل لولیک الفرج .قطعا اون لبنانی و عراقی و یمنی و اسپانیایی و امریکاییو...هر آزاده ای از هرجای جهان که علیه جنگ ایران واکنش نشون داد برای من هموطن تر از توی مثلا ایرانی که خواهان جنگ علیه کشورت هستی .کلاهتو بذار بالاتر بی غیرت😏

خیلی ناراضیم 

 این خانم خوشگل کیه که داره این امضارو میخونه؟  (در آستانه ی یک فروپاشی. خب خب خب اولا پروفایلم هیو جکمن بازیگر مورد علاقمه،دوما سلام،سوما کاربری دوممه

بله خدا روشکر

همسر خوبی دارم و یه دختر ناز .سلامتی هم بزرگترین نعمته

خانواده خودم و همسرم مشکلات زیادی دارن ولی واسم مهم نیست دیگه

مگه من چند بار زندگی میکنم کل عمرم غصه کارای دیگرانو بخورم؟

خدا رو شکر باشوهر تفاهم داریم همین بسه

خدا رو شکر در طرفی ایستادیم که اصلی ترین دشمن هرزه ترین و جنایتکارترین آدمهای روی زمین هستیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز