2789
بله دیگه همش به این موضوع توجه میکنه با بقیه مردا مقایسه میکنه هیچ وقت نمیتونه هضمش کنه و بپذیرتش

منطقيه درسته

به دستان خدا خيره شدم معجزه كرد/ لطفا براي سلامتي من صلوات بفرستيد تشكر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما# فقط قدمون کوتاه اونم دست خودمون نیست من ۱۵۲.لولو خورخوره که نیستیم... باید قبلش تصمیم تون میگرفتین که از خودتون بلندتر باشه.. ولی درکل من خیلی ها رو دیدم و اصلا برام فرقی نداشت یعنی دقت نکردم خب هرکی یه ویژگی های داره همه که مثل هم نیستن 

خدایا مرسی که منم لایق مادر شدن دونستی میشه برای سلامتی نی نی تودلیم یه صلوات بفرستین.. مرسی از همتون ان شالله به حاجت دلتون برسین😍😍🌹
ما# فقط قدمون کوتاه اونم دست خودمون نیست من ۱۵۲.لولو خورخوره که نیستیم... باید قبلش تصمیم تون میگر ...

عزیزم خب الانم قبلشه😐😐😐

خواستگارمه همسرم که نیست

میشه برای حاجتم یک صلوات بفرستید ⁦❤️⁩
تو فامیل هم همه منو خوش اندام میدونن هی تودلم میگم قراره بگن ببین تر زد  😐 خیلی اخلاقش و موقع ...

اي بابا خدا كنه زودتر بتوني تصميم بگير

اينجور افكار ادمو پير ميكنه🥲

انشالله هر چي صلاحه

به دستان خدا خيره شدم معجزه كرد/ لطفا براي سلامتي من صلوات بفرستيد تشكر

عزیزم خب الانم قبلشه😐😐😐 خواستگارمه همسرم که نیست

خب ته دلت ببین چی میگه🌹

خدایا مرسی که منم لایق مادر شدن دونستی میشه برای سلامتی نی نی تودلیم یه صلوات بفرستین.. مرسی از همتون ان شالله به حاجت دلتون برسین😍😍🌹
خب بهتره ک دوس داری بگن شوهرت ازت سرتره؟؟

قدش چی 

من دوس داشتم یه سر وگردن بلند ترباشه

حس تکیه گاه و پشتیبان بودن بده بهم

وای خیلی تو موقعیت بدی ام...

میشه برای حاجتم یک صلوات بفرستید ⁦❤️⁩
اره😐😐😐❤😂همه هم دراز

خب پس فاکتور بگیر 

اینکه تگه خوب بودن الان سر سفره عقد بودید 

و اینکه مسئله قد و هیکلو زیاد حساس نباش زوم کن تو بقیه موارد که خیلی خیلی مهمن 

🍃اینکه زندگی سخته، غیرقابل انکاره اما من همواره جنگیدم و خواهم جنگید 💜💗💜💗💜
خب بهتره ک دوس داری بگن شوهرت ازت سرتره؟؟

هم كفو بودن بهتره بنظرم

اينكه بگن دختر سرتره هم خوب نيس زيادي

ابنطوري دختر ار انتخابش ناراحت ميشه و فك ميكنه حقش بيشتر بوده

به دستان خدا خيره شدم معجزه كرد/ لطفا براي سلامتي من صلوات بفرستيد تشكر

عزیزم پکیج کامل و مورد علاقت همش یه جا که نمیشه قربونت

دقیقا😐😐ادم قدبلند اومده بود اوضاع مالیش اوکی نبود

من میخوام هم موقعیتش خوب باشه هم قدبلند😐😂

میشه برای حاجتم یک صلوات بفرستید ⁦❤️⁩
دقیقا😐😐ادم قدبلند اومده بود اوضاع مالیش اوکی نبود من میخوام هم موقعیتش خوب باشه هم قدبلند😐😂

نمیشه که اینطوری 

قدشم مناسب شماست

سوگند به خون هَمرَهانم، سوگند به اشک مادران🖤🕊️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز