2789
عنوان

عکس بیبی چک

| مشاهده متن کامل بحث + 267 بازدید | 33 پست
ماه اول اقدامم بود عزیزم هنوز ۵ روز مونده ب موعدم

مبارکتون باشه ان شاالله یه بچه صحیح و سلامت گیرتون بیاد

یه صلوات میفرستی بر آرامشم و اینکه نی نیم سالم بیاد بغلم  
ماشاا.‌.. چه پررنگه با این وجود من امیدوار نباشم😔

اصلا ربطی نداره، بعضیا سطح هورمون بالایی دارن اوایلش بعضیا کمتر، شما یکم صبر کن چند روزی، دوباره امتحان کن، الخیر ما فی وقع

درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص)   به حرمت اولین بوسه ای که در زمان تولدم بر صورتم نشاندی و به یاد آخرین بوسه ای که در هنگام وداعت بر صورتت زدم... تو را عاشقانه دوست دارم. دلتنگتم مادرم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ماشاا.‌.. چه پررنگه با این وجود من امیدوار نباشم😔

عزیزم شما باردار بودی؟ منم دقیقا مثل شمام، وندوفو برام بعد دوساعت هاله انداخت ولی دوروز بعدش منفی شد، ولی هنوز پریود نشدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792