2777
2789

ماکات کردیم همیشه وقتی قهرمیکردیم وکات من بیشترمیرفتم سمتش ولی باراخرعهدبستم باخودم ک نیمدم دیگ نمیرم

۲ هفته ازهم بیخبربودیم تاخودش پیام دادو گفت فک کردم برمیگردی هرجی منتظرت موندم نیمدی منم گفتم به نبودن ونداشتنت خودت عادتم دادی

روزهای سختم که تموم بشه روی شونه خدا میزنم ومیگم از من که گذشت اما با هیچکدوم از بندهات اینجوری نکن خیلی سخت گذشت....
دقیقا نشونه میبینم  بنظرت مشغله و مشگلات ممکنه باعث شن مرد بخواد تنها باشه یکم؟

آره. ولی باید ببینی اگه تو تماس نگیری چقد طول میکشه تا اون تماس بگیره. اگه مثلأ یک هفته تو زنگ نزنی اونم نزنه غیر عادیه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با کسی دیگه عقدته؟ چرا عزیزم میخوایی ولش کنی😔

نه بابا عشقه دوسالمه

اخر اخرا رومخمه همه چی 

همه چی

همه چی رومخی میاد برام فشار عصبیم زیادشده و ازش نفرت گرفتم 

خودش بیخبره

ولی میخام کات کنم 

اگه چشمت افتادبه امضام،یه صلوات واسه خوشبختیــم بفرست‌،،شاید همین کار خوبت یه گره اززندگیت بازکنه مهربونم💜
ماکات کردیم همیشه وقتی قهرمیکردیم وکات من بیشترمیرفتم سمتش ولی باراخرعهدبستم باخودم ک نیمدم دیگ نمیر ...

دقیقا من همششش پی ام میدم همششش همششش ادم نیستم 

نه بابا عشقه دوسالمه اخر اخرا رومخمه همه چی  همه چی همه چی رومخی میاد برام فشار عصبیم زیادشد ...

عزیزم اگه پسر خوبیه این کارو نکن بعدا حسرتشو میخوریااااا

دوستای خوبم دعا کنید من و عشقم هر چی زودتر بهم برسیم😔❤
عزیزم اگه پسر خوبیه این کارو نکن بعدا حسرتشو میخوریااااا


حرفای دیگران خیلی روم تاثیرگذاشته و میترسم خسیس باشه بااینک میلیونره

اگه چشمت افتادبه امضام،یه صلوات واسه خوشبختیــم بفرست‌،،شاید همین کار خوبت یه گره اززندگیت بازکنه مهربونم💜
دقیقا من همششش پی ام میدم همششش همششش ادم نیستم 

باخودت عهد ببند پی نده اصلا تاخودش شروع کننده باشع بعدم اگ گف چراخبری ازت نبود بگو مگ همش من باید پیام بدم یه بارم تو دلت تنک بشه و پیام بده

روزهای سختم که تموم بشه روی شونه خدا میزنم ومیگم از من که گذشت اما با هیچکدوم از بندهات اینجوری نکن خیلی سخت گذشت....
حرفای دیگران خیلی روم تاثیرگذاشته و میترسم خسیس باشه بااینک میلیونره

شاید بقیه حسادتتو میکنند ولی خب ۲ ساله باهاشی اگه پسر خوبیه ردش نکن 

دوستای خوبم دعا کنید من و عشقم هر چی زودتر بهم برسیم😔❤
باخودت عهد ببند پی نده اصلا تاخودش شروع کننده باشع بعدم اگ گف چراخبری ازت نبود بگو مگ همش من باید پی ...

هزیزم میتونم قسم بخورم 

ی بار نشده که گوشیشو باز کنه !!! از من ۱۰۰ تا پیام نداشته باشه 

[QUOTE=190680344]من تاحالا مثلا این کارو نکردم[/QUOTE..‌‌اگه همیشه تو تماس بگیری اون احساس خفگی میکن ...

دقیقا اون انگار داره خفه میشه دقیقا

سرد سرد شده اخرین بار پرسیدم نمیخوای منو! سکوت کرد

هزیزم میتونم قسم بخورم  ی بار نشده که گوشیشو باز کنه !!! از من ۱۰۰ تا پیام نداشته باشه

چندسالته؟چندوقته باهاشی؟

چرا خودتو بهش تحمیل میکنی؟؟؟ببین من تجربه دارم ک راهنماییت میکنم همه پسرا وقتی ۱۰۰ درصدمطمئن بشن ک دختره عاشقشونه دیگ  ترس ازدس ندادنشوندارن لوس میشن و کلاس میزارن سرد شو پیام نده نده تاخودش بده

روزهای سختم که تموم بشه روی شونه خدا میزنم ومیگم از من که گذشت اما با هیچکدوم از بندهات اینجوری نکن خیلی سخت گذشت....
دقیقا اون انگار داره خفه میشه دقیقا سرد سرد شده اخرین بار پرسیدم نمیخوای منو! سکوت کرد

خوب پس خودتو کوچیک نکن . صبر کن اگه خودش جلو اومد که چه بهتر اگه نیومد یعنی این آقا دیگه این رابطه رو نمیپسنده

چندسالته؟چندوقته باهاشی؟ چرا خودتو بهش تحمیل میکنی؟؟؟ببین من تجربه دارم ک راهنماییت میکنم همه پسرا ...

دقیقا همین اتفاق افتاده برام روز به روز سرد تر میشه ۲۰ سالمه ۶ ماهه باهاشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز