2777
2789
عنوان

میشه یه لحظه نظرتونو بگین

83 بازدید | 12 پست

من تصمیم دارم برم عمل بینی  همسرم مخالفه ومیگه نیازی نیست فرم بینیت به چهره ات میاد بری عمل کنی به فیست نیاد چی الان بایه برنامه ای بینیمو جمع وجورتر وقلمی ترکردم عکس بینیمو درهردوحالت میزارم نظرتونو بگین کدوم حالت بهتره؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عملش خیلی سنگینه ها

از دیگران شکایت نمیکنم بلکه خودم را تغییر میدهم💪 چرا که کفش پوشیدن راحت تر از فرش کردن دنیاست مبارزه انسان را داغ میکند و تجربه انسان را پخته میکند هر داغی روزی سرد میشود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود

زیادم بزرگ نیستا خیلی روش حساسی بنظرم

از دیگران شکایت نمیکنم بلکه خودم را تغییر میدهم💪 چرا که کفش پوشیدن راحت تر از فرش کردن دنیاست مبارزه انسان را داغ میکند و تجربه انسان را پخته میکند هر داغی روزی سرد میشود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود
این عکس الانمه بدون برنامه

من فقط کجی ابروها دیدم

خوبه چرا عمل

ترجمه آیة الکرسی  خداست كه معبودى جز او نيست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گيرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمان‌ها و آنچه در زمين است، از آنِ اوست. كيست آن كس كه جز به اذن او در پيشگاهش شفاعت كند؟آنچه در پيش روى آنان و آنچه در پشتسرشان است مى‌داند .و به چيزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌يابند.كرسى او آسمانها و زمين را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نيست، و اوست والاى بزرگ.....پس بهش اعتماد کن، بسپر به خودش...میشه برا خوشبختیم صلوات بفرستین❤ جان من است او (🌙my mah)

طبیعتا با عمل فرق میکنه قیافت😍😍😍😍😍😍

از دیگران شکایت نمیکنم بلکه خودم را تغییر میدهم💪 چرا که کفش پوشیدن راحت تر از فرش کردن دنیاست مبارزه انسان را داغ میکند و تجربه انسان را پخته میکند هر داغی روزی سرد میشود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود

بنظرم عمل نکنید

خیلی بهتون میاد وبینیتون هم کوچیکه 

الان هرکس عمل کرده یاسوراخ های بینی شبیه هم نیست ،یا اونی ک میخواست نشده

یامشکل تنفسی پیدا کردند

صدای نفس هاشون هم ازبینی میزنه بیرون

همین ک بدون عمل بینیتون قشنگه،خیلی خوبه ک

 

گرنگهدار من آنست که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد🙏

مشخصه که با عمل زیباتره!

البته خیلی رو حساب این برنامه ها جلو نرید،چون بینی که عمل شه فاصله ی بینی و لب بیشتر میشه یه کم.

مادرم فرشته است.. ولی هیچوقت ندیدم پرواز کند... زیرا به پایش... من را بسته بود.. برادرم را ... پدرم را... و همه ی زندگیش را... همه راه ها به عشق "مادر" من ختم میشود! مادر من ، عشق من است... میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید مادرست دیگر ...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز