2789

ما عقدمون صبح بود عصر عروسی 🥰🥰

رسم نداریم طولانی توی عقد بمونیم

از تو 𝕽 پر است خانه حتی اگر نباشی...      🫂💜         إِنَّ رَبَّکُمُ اللّهُ الَّذی خَلَقَ السَّماواتِ وَ الأَرْضَ فی سِتَّهِ أَیّام ثُمَّ اسْتَوى عَلَى الْعَرْشِ یُدَبِّرُ الأَمْرَ ما مِنْ شَفیع إِلاّ مِنْ بَعْدِ إِذْنِهِ ذلِکُمُ اللّهُ رَبُّکُمْ فَاعْبُدُوهُ أَ فَلا تَذَکَّرُونَ

به به چه بحث جذابی😁

منم چند وقت دیگ عقد میکنم

حس میکنم خیلی چیزارو باید درست کنم

واسه همینم خیلی استرس دارم  

مثلا یکی از چیزایی که باید درست کنم 

اینه که بلد نیسم حرف بزنم و با مردم ارتباط برقرار کنم😑😂

مثلا اگ بریم مهمونی حتی خجالت میکشم سلام کنم😁


چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دوران عقد کوتاه خوبه و اینکه کنارهم نباشین😐✌بنظرم عقد عروسی باید باهم باشن

ماهم اینطور بودیم😅ولی بنظرم یه مدتی باشه دو سه ماه بهتره

ما صب عقد عصر عروسی

از تو 𝕽 پر است خانه حتی اگر نباشی...      🫂💜         إِنَّ رَبَّکُمُ اللّهُ الَّذی خَلَقَ السَّماواتِ وَ الأَرْضَ فی سِتَّهِ أَیّام ثُمَّ اسْتَوى عَلَى الْعَرْشِ یُدَبِّرُ الأَمْرَ ما مِنْ شَفیع إِلاّ مِنْ بَعْدِ إِذْنِهِ ذلِکُمُ اللّهُ رَبُّکُمْ فَاعْبُدُوهُ أَ فَلا تَذَکَّرُونَ
موز-گران-است#   😁

اینجا نیم کیلو  توت فرنگی ۲۵عه اما موز همون ۲۵ میدن فک کنم‌قیمت مصوبه🤣همه جا زدن ۲۵

از تو 𝕽 پر است خانه حتی اگر نباشی...      🫂💜         إِنَّ رَبَّکُمُ اللّهُ الَّذی خَلَقَ السَّماواتِ وَ الأَرْضَ فی سِتَّهِ أَیّام ثُمَّ اسْتَوى عَلَى الْعَرْشِ یُدَبِّرُ الأَمْرَ ما مِنْ شَفیع إِلاّ مِنْ بَعْدِ إِذْنِهِ ذلِکُمُ اللّهُ رَبُّکُمْ فَاعْبُدُوهُ أَ فَلا تَذَکَّرُونَ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز