2789

مجردم🚶🏻‍♀️✌🏻

وانوشه جانم کجایی🥺هر وقت دلت گرفته بود بگو برات ایه الکرسی بخونم. خیلیییی التماس دعا دارم ازتون.صلوات به نیت حاجت روایی همه :  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.                    اگه میتونی برام یه چهارقل بخون و دعا کن به سه تا آرزوم برسم❤️                  متن سوره هایی که پست میکنم رو راحت کپی کنید😆من کی باشم که بخواید ازم اجازه بگیرید🙏🏻فقط من دعا کنید

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چه حرفی راجع به دوران عقد بزنیم

روز وصالی که ندارد فراق/دل ز همه بر کنم از بهر تو💗از خود عزیزم بابت تمام روزایی که به اندازه کافی دوستش نداشتم و سرکوبش کردم معذرت میخوام. بابت همه ی روزایی که بیشتر تلاش نکردم، باختو قبول کردم و امیدم رو ناامید کردم معذرت میخوام. بابت تمام روزهایی که اعتماد به نفس کافیو نداشتم و به دیگران اجازه توهین دادم معذرت میخوام.خود عزیزم، دوستت دارم، میبخشمت، میپذیرمت🌿🌱🍋

هعی شوهر کجایی😌🚶🏻‍♀️

 فک کن خدا با اون همه بزرگی دوسِت داره ،حتی فک کردن بهش هم آروم میکنه دله آدمو😍  حاجی حالِ یِه ایران بدع هرچی داشتیم و شکافتنش حاجی دزد اَ ایران زیاد زده چی میشد اگه سرجاش میزاشتنش/: ای ساربان آهسته ران من میهنم غم دیده است       شادمهر چقدر حق میگه |▪تو مثلِ هوایِ خوبِه بَعدِ بارونی▪︎|                    

بنده مجرد میباشم  😂😂😂

فاطمه هستم😊هکر قلباتونم😎به خر الماسم بدی ینجه میخواد...بحث لیاقته😌فکر نکن منحصر به فردی نه عزیزم شما الکی متصل به برقی😏تو دنیا فقط یکی برام نفس میکشه....اونم دماغمه😂😐به جای واکسن کرونا باید واکسن انسانیت رو کشف کنن برای بعضیا🙂

ر*ی*د*م تو دوران عقدم ک همی الانه😑😤

آیهان💕یعنی پادشاه ماه👑🌜یعنی...پسر گل آیندم 🥰              😺🤎😼💜😹💙😻❤😾💚😽💛😸🧡🙀🤍😿🖤             هک کل گوشی(تل، اینستا، روبیکا، مخاطبین) انجام میشع
دوران عقد را تعریف کنید: 2 نمره

به نام خدا

عقد دورانی است که در آن به عروس چس بها داده میشود

و صحبت های زن و مرد در آن برای مجردان حالت تهوع ایجاد مینماید

علیک سلام  جواب سلام واجبه ها  میگم واجبه  سلام کن عه  زود باش  وگرنه سر پل صراط یقتو میگیرم      ماه مبارک رمضان نیز به اتمام رسید دوست عزیز  یقتو سفت بچسب  دین دین دین   به برکت ماه مبارک شوال ماه مبارک رمضان رو جبران میکنم به ازای هربار سلام نکردن دوباره یقه شما گرفته میشود  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز