2789
عنوان

مانتو +عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 761 بازدید | 39 پست
چرا اخه

یه جوریه کوتاهو گشاد

خوش دوخت نیس

بگردی بهتر پیدا میشه

دوست دارم ب اون مویی ک میریزه یا اون دندونی ک خراب میشه بگم احمقا چرا متوجه نیستین ما تو یه تیمیم😑 _ دلم یه اکیپ شادِ بیشعور میخواد ک فقر فرهنگی توش بیداد کنه😁  _ فقط یه دختر میتونه 6 ساعت با دوست صمیمیش تلفنی حرف بزنه بعد بگه حالا بقیه شو ببینمت بهت میگم😑 _ انقد بعضیا بیشعورن ک خود بیشعورم انقد بیشعور نیس😁 _ هیچکس لیاقت اشک های تو را ندارد و کسی هم ک چنین ارزشی دارد ، باعث اشک ریختنت نمیشود 🙂 _ من ادم خوش سلیقه ای هستم ولی پول کافی برا اثباتش ندارم😁 _ بخندین ولی وابسته نشین من موندنی نیستم😎 _ تو دنیایی ک 51 بر17 بخش پذیره هیچ چیز از هیچکس بعید نیس😐_ کمی فک کردم ، دیدم در حقیقت این گیاها هستن ک دارن ما رو پرورش میدن بهمون اکسیژن میدن ، تا رشد کنیم در اخر بمیریم کود شیم تا مارو مصرف کنن😁  _تجربه ثابت کرده برا بعضیا چه برینی چه بمیری یکیه ، پس برینید ک بعدا دلتون نسوزه 😁_از ادمایی که خوراکیامو بهشون تعارف میکنم و اونام میخورن متنفرم 😐  _الان از طرز ماسک زدنتون میفهمم چجوری ناخواسته باردار میشین 😐_ عده ای در این جهان با بهترین امکانات از زندگی لذت میبرند ، اما وعده ی زندگی در جهان دیگری را ب مردم میدهند!!                                      

ببخشیدا ناراحت نشی ب کسی هم برنخوره ولی انگار رو بالشی مامان بزرگ خدابیامرزم فقط اون گلگلی بود

بچه ها کسی از آیفوووووون سر درمیاره😣😣😣😣                                         توروخدا کمکم کنین ........ .میخام باهاش عکس بگیرم  ولی وقتی دکمه اشو میزنم در حیاط باز میشه😢😢😢                                          بعضی ها جوری بیشعورن که دلم میخاد ازشون بپرسم بیشعوریتون ذاتیه یا خودتون هم تلاش میکنید 😬😞باردارنیستم 😔تیکر گذاشتم انشالله تا این تاریخ منم مامان بشم 😍مطمئنم خدا دست خالی نمیزارتم 😍مطمئنم یه روز با بچه تو بغلم میرم مطب دکتری که بدون مقدمه چینی بهم گفت فکرمادرشدن رو از سرت بیرون کن ندید چقد استرس بهم وارد شد ندید من چی کشیدم که همونجا بیهوش شدم 😔مطمئنم خدا امیدمو ناامید نمیکنه 😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هییی چطور میگین زشته😐

به این قشنگی

آهااااای تویی که داری امضامو میخونی میدونم سختی های زیادی داری اما بخنددنیا به انرژی لبخندت احتیاج داره❤️.  https://harfeto.timefriend.net/16443465828038 چالش حرف ناشناس 

تازه جدیدا هم مد شدن

آهااااای تویی که داری امضامو میخونی میدونم سختی های زیادی داری اما بخنددنیا به انرژی لبخندت احتیاج داره❤️.  https://harfeto.timefriend.net/16443465828038 چالش حرف ناشناس 
هییی چطور میگین زشته😐 به این قشنگی

من خودم تپلم فک کنم واسم خوب باشه

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
بلند بپوشی

قدم ۱۵۵ 

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
من خودم تپلم فک کنم واسم خوب باشه

خب دیگه چرا میای میپرسی

رَبِّ هَبْ لِی مِنْ لَدُنْكَ ذُرِّیةً طَیبَةً إِنَّكَ سَمِیعُ الدُّعَاءِ  وَزَكَرِیا إِذْ نَادَى رَبَّهُ رَبِّ لَا تَذَرْنِی فَرْدًا وَأَنْتَ خَیرُ الْوَارِثِینَوَأَصْلِحْ لِی فِی ذُرِّیَّتِی.۹۹/۷/۲۷ بیبی چکم مثبت شد😍 خدایا با اینکه نینیم سقط شد اما من هیچوقت از رحمتت نا امید نمیشم.۹۹/۱۲/۱۷ بیبی چکم مثبت شد.خدایا شکرت که سوپرایزم کردی خودت برام حفظش کن.
من خودم تپلم فک کنم واسم خوب باشه

به نظر منم قشنگه 

من این مدل مانتوهارو دوس دارم

عینک نمیزد که نگن عینکیه یه روز چاله ی جلو پاش رو ندید و خورد زمین از اون روز به بعد چلاق صداش میکردن........                                                           بخاطر خودت زندگی کن😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792