2789
عنوان

میخوام ریسک کنم عکس لباس عروسمو بزارم😊😊😊

| مشاهده متن کامل بحث + 6532 بازدید | 264 پست

ی جذاب چشم درشت بلایکه😀

دارع قلبم میوفته از سینه، وزنه چشمات بدجوری سنگینه، جوری کع انگاری دوتا پام روی مینِ😜 شاید اصلا خدا بخشید،دیگه مرگ بر گفتنامونو نشنید:)احتیاج دارم به طُ،، به گفتن از حالم به طُ انقد دسته گل آب بدیم، بگن نه تو آدم بشویی نه من آدم بشو..احتیاج دارم بریم، یه ماه شمال باشیم بعد از جنوب درایم:))اصلا احتیاج دارم دیگه بریم نیایم..یه چند ماه از زندگی رسید نخوایم ..                     احتیاج دارم بهم اعتماد کنی بدون امضا، همین،،،،بهت همه گندامو بگم بشنوی و یه دونه چرا نگی                            احتیاج دارم بگی حق نداری بری، وایسا باهم بریم،،بگی مراقب باشم موقع رانندگی:))                                                        تو رو جای خدا نه، تو رو بعد از خدا من، قدِ عشقای عالم میپرستم، میپرستم..دلم قرصه وقتی یه کوه میذاره دست تو دستم(بابا♥)                                                                   تو شخصی ترین حریممی ، افراطی ترین عقیدمی ، انگیزمی ، بیشتر از یه نیممی ، دلیل اینکه الان منطقی امی ، همیشه چپه سینمی ، میتپی♥

بذار

خیلی دوست دارم بدونم اونایی که سلام رو «س» و جواب رو «ج» می نویسن ، با این صرفه جویی در زمان به کجا رسیدن ؟         / لطفا واسه سلامتی همه نی نی ها و پسر من یه صلوات بفرستین😍❤️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

هرکی عروسیش خیلی خوشگل شده بود بقیه رو بلایکه

خدایا شکرت که هوامو همه جوره داشتی حتی تو بدترین شرایط و جایی که اصلا فکرش نمیکردم خدایا مراقب دخترکم باش میخوام بهترین تو اخلاق و رفتار باشه موفق و با خدا و مردم دار باشه خدایا تو تربیتش بهم کمک کن   

ای جوووونم ب این جاذابا😂😂♥

دارع قلبم میوفته از سینه، وزنه چشمات بدجوری سنگینه، جوری کع انگاری دوتا پام روی مینِ😜 شاید اصلا خدا بخشید،دیگه مرگ بر گفتنامونو نشنید:)احتیاج دارم به طُ،، به گفتن از حالم به طُ انقد دسته گل آب بدیم، بگن نه تو آدم بشویی نه من آدم بشو..احتیاج دارم بریم، یه ماه شمال باشیم بعد از جنوب درایم:))اصلا احتیاج دارم دیگه بریم نیایم..یه چند ماه از زندگی رسید نخوایم ..                     احتیاج دارم بهم اعتماد کنی بدون امضا، همین،،،،بهت همه گندامو بگم بشنوی و یه دونه چرا نگی                            احتیاج دارم بگی حق نداری بری، وایسا باهم بریم،،بگی مراقب باشم موقع رانندگی:))                                                        تو رو جای خدا نه، تو رو بعد از خدا من، قدِ عشقای عالم میپرستم، میپرستم..دلم قرصه وقتی یه کوه میذاره دست تو دستم(بابا♥)                                                                   تو شخصی ترین حریممی ، افراطی ترین عقیدمی ، انگیزمی ، بیشتر از یه نیممی ، دلیل اینکه الان منطقی امی ، همیشه چپه سینمی ، میتپی♥
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز