2789
عنوان

خودکشی بخاطر کنکور!

| مشاهده متن کامل بحث + 5189 بازدید | 77 پست
چرا عزیزم کنکوری هستی؟

بله هرشب با گریع میخوابم افسردگی گرفتم وحشتناک😭منم ب درد همین دختره دچارم یکی ازمشکلات بزرگ خانوادع هست

برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خداییش کنکور چی داره که با خودکشی مسخره ش رو در اوردن 

خب یا عین آدم کنکورو بدن یا ندن

اجباری نیس

مدیکال استیودنت که میگن منم 😜... نوروسرجن آینده 😐 ۷ سال عمومی بخونیم ۲ سال طرح عمومی ۵ سال تخصص ۲ سال طرح تخصص ۲ سال فوق تخصص بعدم مستقیم برم خانه سالمندان .... اینم شد خلاصه بیوگرافی یه پزشک

هرچقدر هم مشکل داشته باشه نباید اینکارو میکرد اینکارش یعنی تحمل مشکلات رو نداره و کسیم که تحمل نداره بهتر که قبول نشه با مشکل خودش کنار نیومده میخواد درد ملتو حل کنه پزشکی عشق میخواد تحمل میخواد صبر میخواد الان همه برا کلاس و پول میرن این رشته من خودم انقد بلاها سرم اومده ولی تا روزی که عزراییل خودش نیاد من پیشواز نمیرم چون میخوام مردمو تا حدودی نجات بدم متاسفم براش 

این کاربری دست سه نفره عزیزان سو تفاهم نشه 🫂حوصله بحث ندارم ولی بری رو مخم جوابتو میگیری من مجبور به مدارا با روانیا نیستم 
وای ایکاش حداقل صبر میکرد نتیجه ها بیاد بعد😐

مثل اینکه در حد رتبه تک رقمی خونده و چون تو مدرسه تیزهوشان بوده از همه جهات روش فشار بوده وصیت نامه اشم قبل خودکشی اومد بیرون خیلی دلم براش سوخت😔💔

فاتحه#  

 (( پنهان اگرچه داری چون من هزار مونس/من جز تو کس ندارم پنهان و آشکارا))  !✨💜
بله هرشب با گریع میخوابم افسردگی گرفتم وحشتناک😭منم ب درد همین دختره دچارم یکی ازمشکلات بزرگ خانوادع ...

من خونوادم میگن تو نخون 😂


چرا اینقدر بهتون فشار میارن؟😢💔

نرهای بو گندوی سایت درخواست دوستی ندین🤮🦴

بله هرشب با گریع میخوابم افسردگی گرفتم وحشتناک😭منم ب درد همین دختره دچارم یکی ازمشکلات بزرگ خانوادع ...

فقط میتونم بگم که کاری رو انجام که خودت دوست داری

تصمیمی بگیر که بعدا پشیمون نشی که چرا این کار و نکردم

خداییش کنکور چی داره که با خودکشی مسخره ش رو در اوردن  خب یا عین آدم کنکورتو بده یا نده ...

دمت گرم

این کاربری دست سه نفره عزیزان سو تفاهم نشه 🫂حوصله بحث ندارم ولی بری رو مخم جوابتو میگیری من مجبور به مدارا با روانیا نیستم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز